Використання стилів шрифтів у візуальній рекламі на транспорті

Автор(и)

  • S. Gladkih

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10467

Ключові слова:

Шрифт, стилі шрифтів, сприйняття рекламного шрифту, оптимальні розміри рекламного тексту.

Анотація

Приведено загальну характеристику основних шрифтів які використовуються в ВРТ. Визначена формула, за допомогою якої розраховується оптимальна відстань від рекламного повідомлення до глядача. Визначено розмір шрифту у співвідношенні висоти літери до її ширини.

Посилання

Авраменко Д. Дизайн сучасної зовнішньої реклами в Україні: принципи формоутворення : дис. … канд. мистецтвознавства: 17.00.07 / Авраменко Дмитро Костянтинович. – Х., 2012. – 307 с.

Капр А. Эстетика искусства шрифта / А. Капр. – М. : Книга, 1979. - 124с.

Кениг Т. Психология рекламы: ее современное состояние и пактическое значение / Т. Кениг ; пер. с нем. –М. : Транспечать НКПС, 1925. - 270 с.

Козубов Г. Морфология наборных шрифтов и художественные аспекты их системного формообразования (с использованием САПР) : дис. … канд. искусствоведенья : 17.00.05 / Козубов Георгий Иванович. – М., 1990. – 185 с.

Кудрявцев А. Теоретические аспекты и актуальные тенденции развития современного шрифтового дизайна : дис. … докт. искусствоведения: 17.00.06 / Кудрявцев Анатолий Иванович. – М., 2007. – 386 с.

Кудрявцев А. Шрифт. История. Теория. Практика / А. Кудрявцев. – М.: Университет Наталии Нестеровой, 2003. – 250 с.

Кузнецова І.О. К вопросу о средствах дизайн-проектирования визуальной рекламы на транспорте в Украине / Технічна естетика і дизайн: Зб. наук. пр. – К.: КНУБА, 2012. – Вип.11. – С.85-89.

Кузнецова І. Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті / Ірина Кузнецова, Світлана Гладкіх // Зб. наук. пр. – 2014. – №6. – С. 36-42.

Лебедев-Любимов А. Психология рекламы – Питер: СПб. 2002. – С. 179-180.

Лю Цзянь Шрифтовой художественный плакат: традиции и современность : дис. ... канд.. искусствоведения: 17.00.04 / Лю Цзянь. – Санкт-Петербург, 2008. – 175 с.

Cергеєва Н. Об’єкти медіа-дизайну в контексті формування громадського середовища міста : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства : 17.00.07 / Наталія Вікторівна Сергеєва. – Харків, 2008. – 20 с.

Смирнов С. Шрифт и шрифтовой плакат / С. Смирнов. – М.: Плакат, 1977. - 144 с.

Таранов М. Художественно – образная выразительность шрифтов / М. Таранов. – Волгоград : Перемена, 2000. – 168 с.

Шпикерман Э. О шрифте / Э. Шпикерман. – М., ПараТайп., 2005. – 192с.

Прийоми створення ефективної зовнішньої реклами [Електронний ресурс] // Печатный бизнес журнал. Спецвипуск – 2006. – № 1 (1). – С. 15. – Режим доступу до журн.: http://www.salle.ru/node/17?page=0%2C4 (16.05.06). – Назва з екрану.

Bob M. Fennis, Wolfgang Stroebe The Psychology of advertising – NY : psychology Press, 2010. - 344 p.

Опубліковано

2015-06-10

Номер

Розділ

Статті