Дизайн реклами: теоретико-методологічні засади

Автор(и)

  • Y. Antonovych
  • S. Pryshchenko

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.7.10052

Ключові слова:

Дизайн реклами, теоретико-методологічні засади, інтегрована навчальна дисципліна, базові компоненти професіоналізму дизайнера реклами.

Анотація

У статті розглянуто розроблені авторами теоретико-методологічні засади формування актуальної навчальної дисципліни «Дизайн реклами» як інтеграції графічного дизайну, реклами та маркетингу. Визначено базові компоненти професіоналізму дизайнера реклами з урахуванням вимог сучасного ринку: графічну дизайн-підготовку, соціологічну та маркетингову складові.

Посилання

Antonovich E.A. Teoretiko-metodologicheskie osnovyi dizayna / E.A.Antonovich // Skrizhali. Dekorativnoe iskusstvo i dizayn: nauchno-is. studii / Kievskiy gosudarstvennyiy institut dekorativno-prikladnogo iskusstva i dizayna im. M. Boychuka; redkol. M.G.Chobitko, I.I.Mischenko i dr. - Kiev-Chernovtsyi: Izdat. dom «Rodovid», 2009. - S. 199-204.

Arzhanov N.P. Istoriya otechestvennoy reklamyi: sb. statey / N.P.Arzhanov, T.A.Pirogova; pod obsch. red. E.V.Romata. - M .: Studtsentr, 2004. - 299 s.

Afanasev Yu.L. Sotsialno-kulturnyiy potentsial hudozhestvennoy deyatelnosti: monografiya / Yu.L.Afanasev. - Lvov: Svit, 1990. - 157 s.

Bozhko T.A. Kreativnost v strukture podgotovki dizaynerov-grafikov / T.O.Bozhko // Skrizhali. Dekorativnoe iskusstvo i dizayn: nauchno-is. studii / Kievskiy gosudarstvennyiy institut dekorativno-prikladnogo iskusstva i dizayna im. M. Boychuka; redkol. M.G.Chobitko, I.I.Mischenko i dr. - Kiev-Chernovtsyi: Izdatelskiy dom «Rodovid», 2009. - S. 211-213.

Vladimirskaya A.A. Reklama: ucheb. posobie / A.O.Vladimirska, P.O.Vladimirskiy. - M .: Kondor, 2006. - 334 s.

Degtyarev A.R. Izobrazitelnyie sredstva reklamyi: slovo, kompozitsiya, stil, tsvet / A.R.Degtyarev. - M .: FAIR-PRESS, 2006. - 256 s.

Durnyak B.V. Razrabotka i dizayn reklamnyih izdaniy: ucheb. posobie / B.V.Durnyak, A.E.Batyuk. - Lvov: Ukrainskie akad. knigopechataniya, 2006. - 315 s.

Kaftandzhiev H. Garmoniya v reklamnoy kommunikatsii / H.Kaftandzhiev.- M .: Eksmo, 2005. - 368 s.

Kostina A.V. Massovaya kultura kak fenomen postindustrialnogo obschestva / A.V.Kostina. - Izd. Pyatyiy. - M .: Izdatelstvo LKI, 2011. - 352 s.

Kostina A.V. Estetika reklamyi: uchebn. posobie / A.V.Kostina. - M .: Vershina, 2003. - 296 s.

Lebedev-Lyubimov A.N. Psihologiya reklamyi: uchebn. posobie / A.N.Lebedev-Lyubimov. - SPb .: Piter, 2006. - 384 s.

Mokshantsev R.I. Psihologiya reklamyi / R.I.Mokshantsev. - M .: INFRA-M, 2001. - 230 s.

Muzyikant V.L. Teoriya i praktika sovremennoy reklamyi: v 2 ch. / V.L.Muzyikant. - M .: Evraziyskiy region, 1998.

Nazaykin A.N. Illyustrirovanie reklamyi / A.N.Nazaykin.- M .: Eksmo, 2004.- 320s.

Pavlovskaya E. Dizayn reklamyi: pokolenie NEXT / E.Pavlovskaya. - SPb .: Piter, 2003. - 320 s.

Pesotskiy E. Sovremennaya reklama: teoriya i praktika / E.Pesotskiy. - Rostov n / D .: Feniks, 2001. - 320 s.

Prischenko S.V. Hudozhestvenno-esteticheskie aspektyi reklamyi / S.V.Prischenko // Iskusstvovedenie Ukrainyi: sbornik nauk. rabot Akademii iskusstv Ukrainyi. - M .: SPD «Pugachev», 2007. - Vyip. 8. - S. 111-118.

Pronin S. Reklamist v dizayne. Dizayneru o reklame / S.G.Pronin. - M .: Berator, 2004. - 168 s.

Psihologiya v reklame / pod. red. P.K.Vlasova. - M .: Gumanitarnyiy tsentr, 2007. - 320 s.

Razrabotka i tehnologii proizvodstva reklamnogo produkta: uchebnik / pod red. prof. L.M.Dmitrievoy. - M .: Ekonomist', 2006. - 639 s.

Romanov A.A. Razrabotka reklamnogo produkta: uchebn. posobie / A.A.Romanov, G.A.Vasilev, V.A.Polyakov. - M .: Vuzovskiy uchebnik: INFRA-M, 2010. - 256 s.

Romat E.V. Reklama: uchebnik / E.V.Romat. - SPb .: Piter, 2002. - 544 s.

Salnikova E.V. Estetika reklamyi. Kulturnyie formyi i leytmotivyi / E.V.Salnikova; Gos. ins-t iskusstvoznaniya Min-va kulturyi RF. - SPb .: Aleteyya, 2001. - 287 s.

Sapenko R.P. Iskusstvo reklamyi v sovremennoy kulture: monografiya / R.P.Sapenko. - M .: Tipografiya «Klyaksa», 2005. - 295 s.

Ulyanovskiy A. mifodizayn: kommercheskie i sotsialnyie mifyi / A.Ulyanovskiy.- SPb .: Piter, 2005. - 544 s.

Uchenova V.V. Istoriya reklamyi / V.V.Uchenova, N.V.Staryih. - SPb .: Piter, 2002. - 304 s.

Feofanov O.A. Reklama: novyie tehnologii v Rossii / O.A.Feofanov. - SPb .: Piter, 2000. - 225 s.

Опубліковано

2015-06-10

Номер

Розділ

Статті