Features of the creation the promotional video industrial company by means of computer graphics

Authors

  • L. Savchenko
  • D. Vorontsova
  • В. Krukovsky

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.8.10498

Keywords:

3D modeling, animation, visual effects, video advertising.

Abstract

Based on the developed scenario promo video manufacturing company in the production and installation of steel structures are considered particularly the creation of three-dimensional objects for five scenes, their subsequent animation and visual effects modeling software environment MAXON CINEMA 4D.

References

Уэйншенк Сьюзан. 100 главных принципов дизайна. (Weinschenk Susan. 100 Things Every Designer Needsto Know About People) / С. Уэншенк.—СПб.: Пітер, 2012 — 272с.

Иттен Иоханесс. Теория цвета. 2-е вид. / И. Иттен.—издатель Д. Аронов, 2011 — 96 с.

Adobe After Effects [Електронний ресурс] – режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Adobe_After_Effects– дата доступа: 13.05.2014. – заголовок з екрану.

Maxon CINEMA 4D [Електронний ресурс] – режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/Cinema_4D – дата доступа: 20.03.2014. – заголовок з екрану.

Published

2015-06-10

Issue

Section

Статті