КОНЦЕПЦІЯ АНГЛОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Olena Petrashchuk

Анотація


 Описано концепцію англомовної підготовки фахівців аеронавігаційного обслуговування, яка базується на відповідності професійно-орієнтованої програми посадовій інструкції. Показано, що концепція відповідає міжнародним вимогам до рівня мовної підготовки фахівців аеронавігаційного обслуговування стосовно диспетчерського та не диспетчерського складів (інженерного, адміністративно-управлінського). Розглянуто сучасний підхід до професійної освіти (ICAO TRAINAIR PLUS).


Ключові слова


аеронавігаційна радіотелефонія; вимоги ІСАО до мовної підготовки; провайдер аеронавігаційного обслуговування; професійно-орієнтована програма/навчання; спілкування; фахівці керування повітряним рухом

Посилання


Chicago Convention Appendix to Annex 1, Personnel Licensing.

Manual on the Implementation of ICAO Language Proficiency Requirements. − ICAO Doc 9835 AN/453: ICAO Second Edition, 2010. 186 p.

Douglas, D. Language for Specific Purposes Assessment Criteria: where do they come from?  Language Testing. April: Int. Lang.Testing Ass. 2001. Vol. 18. N 2: 171185.

Language Testing Criteria for Global Harmonization.  ICAO Cir 318 AN/180. – ICAO, 2009. – 38 p.

Mell, J. Standards for selection and development of language tests.  ICAO-Special Workshop on Language Proficiency, Baku, Azerbaijan, 7th-9th December 2005.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ