Зміст
Статті
МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ | |
Марина Віталіївна Артюшина | 10-18 |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ | |
Анжеліка Миколаївна Кокарєва | 18-27 |
ЗМІСТОВІ КОМПОНЕНТИ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ | |
Ірина Миколаївна Кушнір | 27-33 |
ДИДАКТИЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | |
Фессалоніка Григорівна Левченко | 33-41 |
СВІТОВІ МОДЕЛІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
Ельвіра Василівна Лузік, Наталія Іванівна Демченко, Наталія Миколаївна Проскурка | 41-47 |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ | |
Тамара Олександрівна Михеєва | 48-53 |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | |
Наталія Степанівна Павлова | 54-61 |
АНАЛІЗ РИНКУ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ ПОСЛУГ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕКЛАДАЧІВ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | |
Марина Леонідівна Пилипчук | 61-69 |
ІЗ ДОСВІДУ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ | |
Марина Ігорівна Радченко | 69-80 |
АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ | |
Леся Олексіївна Хоменко-Семенко, Олександра Валентинівна Алпатов, Яна Сергіївна Прохоренко | 90-99 |
МЕТАКОГНІТИВНИЙ МОНІТОРИНГ В ПАРАДИГМІ САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ | |
Міря Миколаївна Августюк | 100-108 |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТРЕСУ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ УКРАЇНИ ТА ЛИТВИ ПРИ РОБОТІ З ЛЮДЬМИ ПОХИЛОГО ВІКУ | |
Анастасія Костянтинівна Базиленко | 108-116 |
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОСТІ ВИХОВАНЦІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ | |
Олена Вікторівна Дацун | 116-124 |
СЕМАНТИКА ФЕНОМЕНУ «СОЦІАЛЬНЕ ДИСТАНЦІЮВАННЯ» В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ | |
Ольга Вячеславівна Дробот | 124-132 |
РОЗВИТОК ПОНЯТТЯ «ІДЕНТИЧНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ» У СВІТОВІЙ ПСИХОЛОГІЇ | |
Михайло Володимирович Жилин | 132-141 |
НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ З ВИКОРИСТАННЯМ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ | |
Леонід Олегович Ніколаєв | 141-148 |
ІНКЛЮЗИВНИЙ СОЦІАЛЬНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ ТЕАТР ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ДЕСТИГМАТИЗАЦІЇ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ВНАСЛІДОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ПОРУШЕНЬ | |
Михайло Євгенович Паламарчук | 148-157 |
СЕМАНТИЧНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ СВІТУ ПРОФЕСІЇ МАЙБУТНІМИ ФІЛОЛОГАМИ | |
Анатолійович Сергій Пустовий | 157-168 |

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.
Головний редактор: Дробот Ольга В’ячеславівна
Відповідальний секретар: Кокарєва Анжеліка Миколаївна.
Технічні редактори: Литвинчук Наталя Борисівна,
Хоменко-Семенова Леся Олексіївна.
Пошта для листування: VisnykNAU_01_053@nau.edu.ua