Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів

E. V. Obukhovska

Анотація


Стаття розглядає питання відповідності сучасних вимог навчально–виховного процесу до умов функціонування та розвитку інформаційного предметно–просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів, як одного з факторів впливу на формування особистості підлітка. Розглянуто аспекти адаптивності, універсальності, змістовності, індивідуалізації в контексті соціально орієнтованого дизайну.

Ключові слова


Спеціалізовані середні навчальні заклади; дизайн інформаційного середовища; принцип безперервності навчання.

Посилання


Grashin A.A. Dizayn detskoy razvivayuschey predmetnoy sredyi / Grashin A.A .: Ucheb. Posobie - M .: «Arhitektura-S», 2008. - 296s.

Gosudarstvennaya natsionalnaya programma «Obrazovanie» (Ukraina XXI veka). Utverzhden postanovleniem Kabineta Ministrov Ukrainyi ot 3.11.1993 #896. M .: 1993.

Metodicheskie rekomendatsii po proektirovaniyu uchebnyih zavedeniy novogo tipa v usloviyah zapadnogo regiona Ukrainyi. - Ternopol: NPV Korporatsiya «Terno-KORS», 1999. - 35s.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.