Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів
Анотація
Стаття розглядає питання відповідності сучасних вимог навчально–виховного процесу до умов функціонування та розвитку інформаційного предметно–просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів, як одного з факторів впливу на формування особистості підлітка. Розглянуто аспекти адаптивності, універсальності, змістовності, індивідуалізації в контексті соціально орієнтованого дизайну.
Ключові слова
Спеціалізовані середні навчальні заклади; дизайн інформаційного середовища; принцип безперервності навчання.
Посилання
Grashin A.A. Dizayn detskoy razvivayuschey predmetnoy sredyi / Grashin A.A .: Ucheb. Posobie - M .: «Arhitektura-S», 2008. - 296s.
Gosudarstvennaya natsionalnaya programma «Obrazovanie» (Ukraina XXI veka). Utverzhden postanovleniem Kabineta Ministrov Ukrainyi ot 3.11.1993 #896. M .: 1993.
Metodicheskie rekomendatsii po proektirovaniyu uchebnyih zavedeniy novogo tipa v usloviyah zapadnogo regiona Ukrainyi. - Ternopol: NPV Korporatsiya «Terno-KORS», 1999. - 35s.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.