Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2415-8151.2.6089Ключові слова:
Спеціалізовані середні навчальні заклади, дизайн інформаційного середовища, принцип безперервності навчання.Анотація
Стаття розглядає питання відповідності сучасних вимог навчально–виховного процесу до умов функціонування та розвитку інформаційного предметно–просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів, як одного з факторів впливу на формування особистості підлітка. Розглянуто аспекти адаптивності, універсальності, змістовності, індивідуалізації в контексті соціально орієнтованого дизайну.Посилання
Grashin A.A. Dizayn detskoy razvivayuschey predmetnoy sredyi / Grashin A.A .: Ucheb. Posobie - M .: «Arhitektura-S», 2008. - 296s.
Gosudarstvennaya natsionalnaya programma «Obrazovanie» (Ukraina XXI veka). Utverzhden postanovleniem Kabineta Ministrov Ukrainyi ot 3.11.1993 #896. M .: 1993.
Metodicheskie rekomendatsii po proektirovaniyu uchebnyih zavedeniy novogo tipa v usloviyah zapadnogo regiona Ukrainyi. - Ternopol: NPV Korporatsiya «Terno-KORS», 1999. - 35s.
##submission.downloads##
Опубліковано
2012-12-25
Як цитувати
Obukhovska, E. V. (2012). Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів. Теорія та практика дизайну, (2), 37–42. https://doi.org/10.18372/2415-8151.2.6089
Номер
Розділ
Статті