Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів

Автор(и)

  • E. V. Obukhovska National Aviation University, Kyiv

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.2.6089

Ключові слова:

Спеціалізовані середні навчальні заклади, дизайн інформаційного середовища, принцип безперервності навчання.

Анотація

Стаття розглядає питання відповідності сучасних вимог навчально–виховного процесу до умов функціонування та розвитку інформаційного предметно–просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів, як одного з факторів впливу на формування особистості підлітка. Розглянуто аспекти адаптивності, універсальності, змістовності, індивідуалізації в контексті соціально орієнтованого дизайну.

Біографія автора

E. V. Obukhovska, National Aviation University, Kyiv

Obukhovska E.V., candidate, National Aviation University, Kyiv, Ukraine

Посилання

Grashin A.A. Dizayn detskoy razvivayuschey predmetnoy sredyi / Grashin A.A .: Ucheb. Posobie - M .: «Arhitektura-S», 2008. - 296s.

Gosudarstvennaya natsionalnaya programma «Obrazovanie» (Ukraina XXI veka). Utverzhden postanovleniem Kabineta Ministrov Ukrainyi ot 3.11.1993 #896. M .: 1993.

Metodicheskie rekomendatsii po proektirovaniyu uchebnyih zavedeniy novogo tipa v usloviyah zapadnogo regiona Ukrainyi. - Ternopol: NPV Korporatsiya «Terno-KORS», 1999. - 35s.

Опубліковано

2012-12-25

Номер

Розділ

Статті