Етапи створення людино-орієнтованого дизайну

Вікторія Феліксівна Ус, Марина Юріївна Мінчук

Анотація


У статті проаналізовано головні принципи створення людино-орієнтованого дизайну, а саме занурення, емпатія і спільна робота з майбутнім користувачем продукту чи послуги. Розглянуто складову методу – дизайн-мислення, тобто, як мислення й опрацювання ідеї, допомагає в створенні нових проектів, що орієнтовані на людину. Відображено процес - завдання якого є зрозуміти користувача та його проблеми, створити та перевірити припущення, на цьому тлі, змінити постановку проблеми та віднайти альтернативні стратегії та рішення. Доведено, що людино-орієнтований дизайн набуває актуальності в сьогоденні та виявлено якісний вплив цього методу при вирішені проблем користувачів.

Ключові слова


Людино-орієнтований дизайн; Дизайн мислення; Емпатія; Зона дизайн-спринта; Когнітивність; Концепція; Прототипіювання; Консалтінг

Посилання


Людино-орієнтований дизайн /IDEO.org – книга надрукована в Канаді в 2015 році / ISBN-код: 978-0-9914063-1-9 / 192 сторінки.

Platforma, спецпроект «By design»/. Електронний ресурс. Режим доступа: http://bydesign.platfor.ma/stages-of-dt– дата доступа: 21.11.2019

Notion.so / Електроний ресурс. Режим доступа: https://www.notion.so/euzy/d82fffa12d7147b4aecb6ec2813b93aa - дата доступа 20.11.2019

App Store iPhone / електроний ресурс. Режим доступа: https://www.apple.com/ios/app-store/ - дата доступа: 18.11.2019 р


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.