Інфографічні складові motion-дизайну
Анотація
Ключові слова
Посилання
Мурашко М. В. Принципи візуального сприйняття інформації в дизайні рекламного ролику. Одесса, 2015. № 4 (45). С. 46–57.
Близнюк М. Інформаційні технології в мистецтві та дизайні: освітній аспект // Вісн. Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв : зб. наук. пр. Харків, 2002. Вип. 6. С. 58–61
Кривуля Н. Г. Анимация и телевидение: роман, о котором не говорят // Искусство и образование. 2008. № 3. С. 35–54.
McLuhan M. Understanding Media: The Extensions of Man. New York : McGraw Hill, 1964. 396 р.
Jenett: Motion Design: Darstellung aktueller Projekte GUDBERG Verlag, 2014, ISBN 978-3-943061-12-3
Tanja Diezmann, Tobias Gremmler: Raster für das Bewegtbild Stiebner, 2005, ISBN 3-8307-1309-6]
Ralf Dringenberg (нем.) русск., Annette Ludwig, Anja Stöffler, Harald Pulch: Moving Types – Eine RetrospektivevondenAnfängendesFilmsbisheute, AusstellungskatalogGutenberg-Museum, Mainz 2011, ISBN 978-3-936483-02-4
JeffBellatoni, MattWoolman: Type in motion – innovativedigitalegestaltungVerlagHermannSchmidt, Mainz 1999, ISBN 3-87439-477-8
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.