Інфографічні складові motion-дизайну

Автор(и)

  • O. Vasylieva Київський національний університет технологій та дизайну
  • I. Vasylieva Київський національний університет технологій та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.18372/2415-8151.14.13452

Ключові слова:

Дизайн, motion-дизайн, інфографіка, анімована інфографіка, реклама, споживач, інформація, аудиторія, глядач, символи, візуальне сприйняття.

Анотація

В статті розглянуто проблеми сучасного інформаційного дизайну, визначено основні напрямки motion-дизайну та сфери її застосування, досліджено та виокремлено основні переваги продуктів motion дизайну серед інших видів відеопродукції в сфері мультімедіа, а саме: універсальність, широке охоплення аудиторії, інформативність та привертання уваги. Анімована інфографіка визначена, як найбільш актуальна та затребувана для представлення інформації у різних сферах діяльності та рекламі. Визначено її основні переваги такі як: транслювання інформації в більш зручному вигляді в порівнянні з текстовим еквівалентом та подання матеріалу за допомогою знаків і символів, що можуть бути зрозумілими більш широкому колу людей та сприйнятими різномовними глядачам у різних країнах. Визначено типи інфографіки за графічною структурою та способом подання інформації. Досліджено типи сенсорних систем сприйняття аудиторією інформації та доведено ефективність надання саме візуальної інформації. Виокремлено основні складові інфографічного ролику.

Посилання

Мурашко М. В. Принципи візуального сприйняття інформації в дизайні рекламного ролику. Одесса, 2015. № 4 (45). С. 46–57.

Близнюк М. Інформаційні технології в мистецтві та дизайні: освітній аспект // Вісн. Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв : зб. наук. пр. Харків, 2002. Вип. 6. С. 58–61

Кривуля Н. Г. Анимация и телевидение: роман, о котором не говорят // Искусство и образование. 2008. № 3. С. 35–54.

McLuhan M. Understanding Media: The Extensions of Man. New York : McGraw Hill, 1964. 396 р.

Jenett: Motion Design: Darstellung aktueller Projekte GUDBERG Verlag, 2014, ISBN 978-3-943061-12-3

Tanja Diezmann, Tobias Gremmler: Raster für das Bewegtbild Stiebner, 2005, ISBN 3-8307-1309-6]

Ralf Dringenberg (нем.) русск., Annette Ludwig, Anja Stöffler, Harald Pulch: Moving Types – Eine RetrospektivevondenAnfängendesFilmsbisheute, AusstellungskatalogGutenberg-Museum, Mainz 2011, ISBN 978-3-936483-02-4

JeffBellatoni, MattWoolman: Type in motion – innovativedigitalegestaltungVerlagHermannSchmidt, Mainz 1999, ISBN 3-87439-477-8

Опубліковано

2018-11-28

Номер

Розділ

Статті