Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва

V. Safronov, E. Safronova

Анотація


У статі розкрито сутність системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з урахуванням історико-містобудівного  її реалізації в місті Києві і перспектив розвитк.

Ключові слова


Дизайн міського середовища; рекламні конструкції; зовнішня реклама концепція розміщення зовнішньої реклами.

Посилання


Avramenko D.K. Dyzayn suchasnoyi zovnishn'oyi reklamy v Ukrayini: pryntsypy formoutvorennya: avtoref. dys ... kand. mystetstvoznavstva / D. K. Avramenko . – Kharkiv : B.v., 2012 . – 20 s.

Aselkan, Z. Y. Razvytye y rehulyrovanye lokal'noho rynka naruzhnoy reklamy v prostranstve krupneysheho horoda : dys.. kand. ek. nauk 08.00.05 / Z. Y. Aselkan; Ur. hos. ekonom. un-t – Ekaterynburh, 2008. – S. 211.

Akhmedova L.S. Osobennosty transformatsyy vyzual'noho ynformatsyonno-kommunykatyvnoho polya horoda: avtoref. dys. … kand. arkhytektury: 18.00.01 / Akhmedova L.S.; Nyzhehor. hos. arkhytektur.-stroyt. un-t – Samara, 2009. – 153 c.

Vodzyns'kyy Ye. Tsinnist' terytoriyi istorychnoho tsentru Kyeva i mozhlyva mira yiyi rekonstruktsiyi / Ye. Vodzyns'kyy // Teoriya ta istoriya arkhitektury i mistobuduvannya. – K., 1998.

Kuznetsova I.O. K voprosu o sredstvah dizayn - proektirovaniya vizualnoy reklamyi na transporte v Ukraine // Tehnichna estetika i dizayn: Zb. nauk. pr. - K.: KNUBA, 2012. – VIP.11. - S.85-89.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна — Без Похідних 4.0 Міжнародна.