Оцінка та подання показників потоків повітряного руху в термінальних диспетчерських районах
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.64.8928Ключові слова:
аеронавігаційна система, завантаженість авіадиспетчера, кількісні показники потоків повітря- ного руху, організація потоків повітряного руху та пропускної здатності, організація повітряного руху, потоки повітряного руху, пропускна здатність, термінальнийАнотація
У статті проаналізовано дослідження щодо організації потоків повітряного руху та пропускної здатності. Розглянуто питання щодо сукупності показників повітряного руху, кількісної оцінки потоків повітряного руху, прикладних методик та відповідного програмного забезпечення. Запропоновано принципи детальної оцінки та аналізу статистичних даних щодо потоків повітряного руху в термінальних диспетчерських районах.Посилання
Annual Safety Report 2014. Brussels, Eurocontrol SRC. 2015. – 24 p.
PRR 2014. Performance Review Report. An assessment of Air Traffic Management in Europe during the Calendar Year 2014. Brussels, Eurocontrol PRC. 2015. – 124 p.
Complexity Metrics for ANSP Benchmarking Analysis. Brussels, Eurocontrol ACE Working Group on Complexity. 2006. – 75 p.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Integrated risk picture methodology for air traffic management in Europe. Proceedings of the National Aviation University. 2013. N1. – P. 15–19.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Concept of air traffic flow and capacity management in European region. Proceedings of the National Aviation University. 2013. N3. – P. 7–12.
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Principles of improvement of air traffic flow and capacity management in terminal control areas under uncertainty conditions. Proceedings of the National Aviation University. 2013. N4. – P. 12–17.
Chynchenko, Yu. Criteria and principles of flight safety assessment at air traffic services in terminal control areas. Bulletin of the Engineering Academy of Ukraine. 2013. N 3–4. – P. 31–35 (in Ukrainian).
Kharchenko, V.; Chynchenko, Yu. Integrated safety management system in air traffic services. Proceedings of the National Aviation University. 2014. N1. – P. 6–9.
Chynchenko, Yu.; Vakhrina, V.; Volianiuk, K.; Kim, I.; Kupaieva, A.; Samartseva, O. Complex research on improvement of airspace structure and air traffic flows management in terminal control areas. Bulletin of the Engineering Academy of Ukraine.
N 2. P. – 26–32 (in Ukrainian).
Chynchenko, Yu.V. Outlines of operational risk assessment with ARMS methodology. Materials of the XI International scientific-technical conference “AVIA-2013”. 2013. Vol. 2. – P. 8.41–8.44.
Chynchenko, Yu.V.; Kim, I.M.; Samartseva, O.S.; Vakhrina, V.O. Experimental research of terminal control area operations under uncertainty conditions. Proceedings of the sixth world congress “Aviation in the XXI-st century” “Safety in aviation
and space technology”. 2014. P. 3.1.22-3.1.25.
Chynchenko, Yu.V.; Biletskyi, S.V.; Shalimova, O.V. Research of factors influencing the approach air traffic controllers operational performance. Materials of the XII International scientifictechnical conference “AVIA-2015”. 2015. – P. 7.38–7.41.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).