Аналіз затримок повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.60.7596Ключові слова:
аеропорт, затримка, прибуття, процес обслуговування, час очікування, чергаАнотація
Змодельовано процес обслуговування повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту. Проаналізовано швидкість обслуговування повітряних кораблів в аеропорту, яка впливає на час очікування посадки. Розглянуто причини затримки обслуговування повітряних кораблів на етапі прибуття до аеропорту: неефективна організація повітряного простору, застосування застарілих технологій, доступність злітно-посадкової смуги. Показано, що чим більша частота запитів на обслуговування до пропускної здатності, тим більш чутлива очікувана затримка на зміни в системі.Посилання
Antony, d. Evans. Rapid modeling of airport delay. 12th air transport research society (ATRS) world Сonference. 2010. 14 p.
Butler, Viggo. Increasing Airport capacity Without Increasing Airport Size. Reason Foundation. Los Angeles. 2008. 49 p.
Delays to Air Transport in Europe – Quarter ІІ 2013. Central Office for Delay Analysis Eurocontrol. 2013. 22 p.
Gwiggner, Claus; Nagaoka, Sakae. Recent Models in the Analysis of Air Traffic Flow. Electronic Navigation Research Institute (ENRI). Tokyo. 2010. 10 p
Gwiggner, C.; Kimura, A.; Nagaoka, S., Data and Queueing Analysis of a Japanese Arrival Flow. Electronic Navigation Research Institute. Tokyo. 2011. 7 p.
Monish, D. Tandale; Prasenit, Sengupt; Jinwhan Kim. Queuing models for analyzing the impact of trajectory uncertainties on the NAS flow efficiency. 9th Aviation Technology, Integration, and Operations Conference. 2009. 14 p.
Monish, D. Tandale; Prasenit, Sengupta; Menon, P. K. Queuing network models of the national airspace system. American Institute of Aeronautics and Astronautics. 2010. 14 p.
National Plan of Integrated Airport Systems (2011-2015). Federal Aviation Administration. Report of the Secretary of Transportation to the United States Congress. 2010. 100 p.
Nikoleris, Tasos; Hansen, Mark. Queueing Models for 4D Trajectory-Based Aircraft Operations in NextGen. 9th AIAA Aviation Technology, Integration, and Operations Conference (ATIO). 2009. 11 p.
Philippe, Nain Inria. Basic elements of queueing theory. Application to the Modelling of Computer Systems. Sophia Antipolis. 2004. 110 p.
Sandrine, Carlier; Ivan, de Lépinay; Jean-Claude, Hustache. Environmental impact of air traffic flow management delays. Eurocontrol Experimental Centre. ATM Seminar. 2007. 13 p.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).