Аналіз затримок наземного руху в аеропорту
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.59.6636Ключові слова:
затримка, обслуговування, повітряний корабель, пропускна здатність, рулювання, чергаАнотація
Розглянуто етапи обслуговування, які надає аеропорт як єдиний макроскопічний сервер. Проаналізовано причини затримок наземного руху в аеропорту, процесу рулювання повітряних кораблів перед вильотом і після прибуття, який впливає на швидкість руху в аеропорту, чергу на обслуговування. Показано, що під час використання злітно-посадкової смуги для прильоту і вильоту диспетчер управління повітряним рухом дозволяє тільки зльоти в перебігу проміжків послідовних прибуттів. Досліджено затримки повітряних кораблів під час процесу руління після прибуття та перед зльотомПосилання
Agustín, A.; Escudero, L.; Pizarro, C. Mathematical Optimizationg models for Air Traffic Flow Management. A review. Dept. of Statistics and Operations Research Universidad Rey Juan Carlos. 2008. 44 p.
Andersson, K.; Carr, F.; Feron, E. Analysis and Modeling of Ground Operations at Hub Airports. 3rd USA. Europe Air Traffic Management Seminar. 2000. 15 p.
Balakrishna, P.; Ganesan, R.; Sherry, L. Taxi–out Prediction using Approximate Dynamic Programming. George Mason University. 2007. 16 p.
Clewlow, R.; Simaiakis, I; Balakrishnan, H. Impact of Arrivals on Departure Taxi Operations at Airports. Massachusetts Institute of Technology. 2006. 21 p.
Elefante, S. Statistical and probabilistic approach for improving efficiency in Air Traffic Flow Management. Dissertation – Faculty of Engineering at the University of Glasgow. 2001. 241 p.
Lee, H.; Balakrishnan, H. A Study of Tradeoffs in Scheduling Terminal–Area Operations. Department of Aeronautics and Astronautics, Massachusetts Institute of Technology. 2008. 12 p.
Long, D.; Lee, D.; Johnson, J.; Gaier, E. Modeling Air Traffic Management Technologies With a Queuing Network Model of the National Airspace System. NASA. 1999. 121 p.
Airport Departure Processes to Mitigate Congestion Impacts. Massachusetts Institute of Technology. 2009. 29 p.
Andersson, K.; Carr, F.; Feron, E. Analysis and Modeling of Ground Operations at Hub Airports. 3rd USA. Europe Air Traffic Management Seminar. 2000. 15 p.
Balakrishna, P.; Ganesan, R.; Sherry, L. Taxi–out Prediction using Approximate Dynamic Programming. George Mason University. 2007. 16 p.
Clewlow, R.; Simaiakis, I; Balakrishnan, H. Impact of Arrivals on Departure Taxi Operations at Airports. Massachusetts Institute of Technology. 2006. 21 p.
Elefante, S. Statistical and probabilistic approach for improving efficiency in Air Traffic Flow Management. Dissertation – Faculty of Engineering at the University of Glasgow. 2001. 241 p.
Lee, H.; Balakrishnan, H. A Study of Tradeoffs in Scheduling Terminal–Area Operations. Department of Aeronautics and Astronautics, Massachusetts Institute of Technology. 2008. 12 p.
Long, D.; Lee, D.; Johnson, J.; Gaier, E. Modeling Air Traffic Management Technologies With a Queuing Network Model of the National Airspace System. NASA. 1999. 121 p.
Airport Departure Processes to Mitigate Congestion Impacts. Massachusetts Institute of Technology. 2009. 29 p.
Downloads
Опубліковано
04.07.2014
Як цитувати
Kharchenko, V., Tapia, K., & Shvets, O. (2014). Аналіз затримок наземного руху в аеропорту. Вісник Національного авіаційного університету, 59(2), 10–14. https://doi.org/10.18372/2306-1472.59.6636
Номер
Розділ
Аерокосмічні системи моніторінгу та керування
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).