USEFUL ENGLISH LANGUAGE TEST IN AVIATION
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.31Анотація
Розглянуто проблему придатності лінгво-дидактичного тесту загального володіннямовою (Proficiency Test) як інструменту для оцінювання рівня сформованості англомовноїскладової професійної компетентності фахівця авіаційної галузі. Описано якісніхарактеристики та специфікації цього тесту. Запропоновано шляхи визначення ступеняпридатності тесту з англійської мови для його застосування в авіації.The article deals with the issue of test usefulness, namely usefulness of a proficiency languagetest as a tool to assess English language component of a professional competency required foraviation personnel. The test quality characteristics and specifications are described. The ways toevaluate the test usefulness with the purpose to further use in aviation are presented.Рассмотрена проблема приемлемости лингво-дидактического теста общего владенияязыком (Proficiency Test) как инструмента для оценки уровня сформированностианглоязычной составной профессиональной компетентности специалиста авиационнойотрасли. Описаны качественные характеристики и спецификации такого теста.Предложены пути определения степени приемлемости теста по английскому языку для егоприменения в авиации.Посилання
Convention on International Civil Aviation
(Doc 7300/9). – Annex 1. – ICAO, 2006.
Mell J. Standards for selection and
development of language tests / J. Mell //
ICAO-Special Workshop on Language
Proficiency, Baku, Azerbaijan, 7th-9th
December 2005.
Bachman L.F. Language Testing in
Practice / L.F. Bachman, A.S. Palmer. – Oxford
University Press, 1996. – 377 p.
Manual on the Implementation of ICAO
Language Proficiency Requirements / ICAO
Doc 9835 AN/453: ICAO Second Edition,
– 186 p.
Language Testing Criteria for Global
Harmonization / ICAO Cir 318 AN/180. –
ICAO, 2009. – 38 p.
Downloads
Опубліковано
19.03.2012
Як цитувати
Petrashchuk, O. (2012). USEFUL ENGLISH LANGUAGE TEST IN AVIATION. Вісник Національного авіаційного університету, 47(2), 166–169. https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.31
Номер
Розділ
Професійна освіта
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).