Регіональне застосування першого Європейського тесту для відбору авіаційних диспетчерів в Болгарії
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.29.1359Анотація
Розглянуто питання, пов’язані з розумінням причин помилок людини-оператора в системі організації повітряного руху і різні види помилок. Описано моделювання помилок людини-оператора з урахуванням всіх вагомих факторів у системі організації повітряного руху.
Посилання
Downloads
Як цитувати
Kharchenko, V., Chynchenko, Y., & Raychev, S. (2006). Регіональне застосування першого Європейського тесту для відбору авіаційних диспетчерів в Болгарії. Вісник Національного авіаційного університету, 29(3), 42–45. https://doi.org/10.18372/2306-1472.29.1359
Номер
Розділ
Аерокосмічні системи моніторінгу та керування
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).