Аналіз факторів, що впливають на варіювання максимальної дальності польоту безпілотного літального апарата

Автор(и)

  • Volodymyr Kharchenko Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
  • Ievgen Plakhotniuk Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3860

Ключові слова:

аеродинамічна якість, аеронавігаційна дальність, балансування літального апарата, безпілотний літальний апарат, дальність польоту, центровка

Анотація

 Показано, що балансування літального апарата призводить до збільшення лобового опору через відхилення органів керування, зміни кутів атаки та центрування літального апарата. Розглянуто вплив відхилення органів керування для конкретного безпілотного літального апарата в стаціонарних умовах польоту на дальність польоту.

Біографії авторів

Volodymyr Kharchenko, Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680

Doctor of Engineering. Professor. Holder of a State Award in Science and Engineering of Ukraine. Winner of a State Prize of Ukraine in Science and Engineering.
Vice-Rector for Scientific-Research Work at the National Aviation University, Kyiv, Ukraine. Head of the Department of Air Navigation Systems, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.
Education: Kyiv Civil Aviation Engineers Institute with a Degree in Radio Engineering, Kyiv, Ukraine (1967).
Research area: management of complex socio-technical systems, air navigation systems and automatic decision-making systems aimed at avoidance conflict situations, space information technology design, air navigation services in Ukraine provided by СNS/АТМ systems.
Publications: 400.

Ievgen Plakhotniuk, Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680

Postgraduate student of the Department of Air Navigation Systems, National Aviation University, Kyiv, Ukraine.
Education: National Aviation University, Kyiv, Ukraine (2010).
Research area: unmanned aircraft.
Publications: 3.

Посилання

Andreevsky, V.V.; Derkach, A.G. 1987. Definition of attainable aircraft on the trajectories of complex profile. Riga, RCAII. P. 6164 (in Russian). [Андреевскией В.В. Определение области достижимости самолета на траекториях сложного профиля / В.В. Андреевскией, А.Г. Деркач. – Рига: РКИИГА, 1987.  C. 6164.]

Lebedev, A.A.; Chernobrovkin, L.S. 1962. Flight dynamics of unmanned aerial vehicles. A manual for schools. Moscow, Oborongiz. 548 p. (in Russian) [Лебедев А.А. Динамика полета беспилотных летательных аппаратов: учебное пособие для вузов / А.А. Лебедев, Л.С. Чернобровкин.  Москва: Оборонгиз, 1962.  548 с.]

Skripnichenko, S.Yu. 1981. Fuel savings by reducing the loss of aerodynamic control for balancing. Questions GLA aerodynamics and strength. Moscow, State NIIGA. Issue 202: 5662 (in Russian). [Скрипниченко С.Ю. Экономия авиатоплива за счет снижения потерь аэродинамического качества на балансировку / С.Ю. Скрипниченко // Вопросы аэродинамики и прочности ГЛА. Москва: ГосНИИГА, 1981.  Выпуск 202. – С. 5662.]

Udartsev, E.P.; Pereverzev, A.M.; Ishchenko S.A. 1998. Operating aerodynamics. Trajectory problem. Manual. Kyiv, KMUGA. 136 p. (in Russian). [Ударцев Е.П. Эксплуатационная аэродинамика. Траекторные задачи: учебное пособие / Е.П. Ударцев, А.М. Переверзев, С.А. Ищенко. – Киев: КМУГА, 1998. – 136 с.]

Skripnichenko, S.Yu. 1988. Optimization of the flight based on economic criteria. Moscow, Mashinostroenie. 152 p. (in Russian). [Скрипниченко С.Ю. Оптимизация режимов полета по экономическим критериям / С.Ю. Скрипниченко. – Москва: Машиностроение, 1988. – 152 с.]

Downloads

Як цитувати

Kharchenko, V., & Plakhotniuk, I. (2013). Аналіз факторів, що впливають на варіювання максимальної дальності польоту безпілотного літального апарата. Вісник Національного авіаційного університету, 54(1), 31–36. https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3860

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>