Детоксикацiї важких металiв мiкробним препаратом з отриманням метану
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-6407.1.18847Ключові слова:
токсичні метали, мікробний препарат, біогазова установка, анаеробні мікроорганізмиАнотація
Метою дослiдження було теоретично обґрунтувати та експериментально пiдтвердити шляхи осадження розчинних токсичних металiв Co2+, Ni2+ i CrO2−4 за використання мiкробного препарату на основi неадаптованих анаеробних мiкроорганiзмiв бiогумусу та осаду бiогазової установки.
Посилання
Zhao X., Sun Y., Huang J., et al. Effects of soil heavy metal pollution on microbial activities and community diversity in different land use types in mining areas // Environ Sci Pollut Res. – 2020. – Vol. 27. – P. 20215–20226. https://doi.org/10.1007/s11356-020-08538-1
Pacwa-Plociniczak M., Plociniczak T., Yu D., et al. Effect of Silene vulgaris and Heavy Metal Pollution on Soil Microbial Diversity in Long-Term Contaminated Soil // Water Air Soil Pollut. – 2018. – Vol. 229, article no 13. https://doi.org/10.1007/s11270-017-3655-3
Kamal S., Prasad R., Varma A. Soil Microbial Diversity in Relation to Heavy Metals / In: Soil Heavy Metals. Soil Biology, Vol 19. – Springer, Berlin, Heidelberg, 2010. – P. 31–63. https://doi.org/10.1007/978-3-642-02436-8_3
Prekrasna I. P., Tashyrev O. B. Copper Resistant Strain Candida Tropicalis RomCu5 Interaction with Soluble and Insoluble Copper Compound // Biotechnol. Acta. – 2015. – Vol. 8. – P. 93–102. https://doi.org/10.15407/biotech8.05.093
Lace A., Ryan D., Bowkett M., Cleary J. Chromium Monitoring inWater by Colorimetry Using Optimised 1,5 Diphenylcarbazide Method // Int. J. Environ. Res. Public Health. – 2019. – Vol. 16, 1803. https://doi.org/10.3390/ijerph16101803
Havryliuk O. V. Hovorukha V., et al. Anaerobic Degradation of Environmentally Hazardous Aquatic Plant Pistia stratiotes and Soluble Cu(II) Detoxification by Methanogenic Granular Microbial Preparation // Energies. – 2021. – Vol. 14, 3849. https://doi.org/10.3390/en14133849
Acree W. E. Basic Gas Chromatography // Journal of Chemical Education; Easton. – 1998. – Vol. 75. – P. 1094–1095