ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.18.15472Ключові слова:
інноваційний, іноземна мова, комунікативна компетентність, технології, презентації, підходи, словники, цифрова ераАнотація
У статті представлено результати теоретичного аналізу формування іншомовної комунікативної компетентності у процесі фахової підготовки сучасних здобувачів вищої освіти в умовах цифрової ери. Мета дослідження. Метою дослідження був розгляд інноваційних тенденцій організації іншомовної, зокрема англомовної освіти в умовах диджиталізації як засобу модернізації професійної підготовки студентів.
Проведено огляд класичного опереційно-методологічного інструментарію іншомовної освіти, що дав змогу виявити значні недоліки у формуванні іншомовних компетентностей. Методи. У межах науового пошуку розв’язання проблеми були використані метод дослідницької філософії, дослідницький підхід, метод збору даних, метод відбору і cпроб, а також метод застосуванню етичних міркувань. Результати. Результати дослідження продемонстрували, що використання презентацій, інформаційно-комунікаційних технологій, словників сприятимуть ефективності фахової підготовки в її англомовній частині. Варто зауважити, що стадії залучення, навчання та активної діяльності трьох-етапної методики організації заняття з англійської мови сприятиме модернізації освітнього процесі в закладах вищої освіти України. Висновки. Ми дійшли висновків, що впровадження цифрових технологій вимагає абсолютно нового переосмислення функціонування вищої школи: дотепер наші уявлення про освіту спиралися на норми і цінності ХХ століття. Таким чином студентів готують до завдань минулого, а не до нових викликів суспільства, яке зазнає постійних змін. Проте молодь повинна бути підготовлена до свого майбутнього – інтелектуально та емоційно і за коректних умов. Дигіталізація ґрунтовно змінює наше глобальне суспільство на всіх рівнях. Вже один лише погляд на стрімкий розвиток штучного інтелекту дає уявлення про те, що нас чекає в найближчому майбутньому.
Було доведено, що аудіо та візуальне сприйняття інформації, експерименти і перевірка з використанням цифрових технологій урізноманітнюють заняття та позитивно впливають на мотивацію учнів. Таким чином, завдяки цифровим компонентам індивідуальне та колективне навчання приносять більше задоволення, а навчальний процес стає наочнішимПосилання
Bocconi, S., Kampylis, P., & Punie, Y. (2013). Framing ICT‐enabled Innovation for Learning: the case of one‐to‐one learning initiatives in Europe. European Journal of Education, 48(1), 113 – 130.
Brunner, C., Fasca, C., Heinze, J., Honey, M., Light, D., Mandinach, E. B., & Wexler, D. (2005). Linking data and learning: The Grow Network study. Journal of Education for Students Placed At Risk, 10(3), 241–267.
Gupta, D. (2005). ELT in India: “A Brief and Current overview”. Asian EFL Journal, Volume 7, Issue 1, 12 – 17.
Nunan David (1991) “Communicative tasks and the language curriculum”. TESOL, Quarterly 25 (2), 279 – 295.
Orlikowski, W. J., & Barley, S. R. (2001). Technology and institutions: What can research on information technology and research on organizations learn from each other? MIS quarterly, 25(2), 145 – 165.
Purushotma, R. (2005). “You‟re not studying, you‟re just”. Language Learning and Technology, 9 (1), 80 – 96.
Vyas, A., Manish & Patel L. Y. (2009). “Teaching English as a second language – a new Pedagogy for a New Century”. PHI Learning. New Delhi. 211 – 342.
Wayman, J. C., Jimerson, J. B., & Cho, V. (2012). Organizational considerations in establishing the Data-Informed District. School Effectiveness and School Improvement, 23(2), 159 – 178