СОЦІАЛЬНІ МОТИВИ ІСИХАЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.16.9421Анотація
Досліджується соціальний потенціал ісихазму через аналіз його теоантропологічних домінант. Аналізується можливість вибіркової адаптації цієї парадигми до духовних потреб сучасного суспільства.Посилання
Августин Аврелий. Исповедь/ Пер. з лат. М.Е. Сергеенко. – М.: Ренесанс,СП ИВО-СиД, 1991. – 488 с.
Антоний Великий Духовные наставления. – М.: Сретенский монастирь,Новая книга, Ковчег, 1998. – 256 с.
Бердяев Н.А. Истина Православия // Человек . – 2003. – № 4. – С. 128-135.
Гаваньо І., прот. Передмова до українського видання // Гьофнер Й., Кардинал Християнське суспільне вчення / Пер. з нім. – Львів: Свічадо, 2002. – С. 10-23.
Дионисий Ареопагит. О мистическом богословии // Дионисий Ареопагит. О божественных именах. О мистическом богословии. – Тексты, перевод с древнегр. – СПб.: „Глаголъ”, 1995. – С. 341-367.
Добротолюбие: В 3– х т. Т.2. – М.: Свято-Троицкая Сергиева Лавра, 1992. – 764 с.
Каллист (Уэр). Внутреннее Ц арство// Пер. с англ. - К.: Дух і літера, 2004. –196 с.
Козловски П. Общество и государство. Неизбежный дуализм. – М.: Республика, 1998. – 368с.
Новик В. Віра і знання // Людина і світ. – 2002. – № 4. – С. 2-10.
Cержантов П. Б. Феномен дискретного времени в философской антропологии (исихасткий опыт). – автореф. дис. … канд. философ. наук: спец. 09.00.13. – М., 2008. – 27 с.
ТрубецкойЕ.Н. Смысл жизни // Избранные произведения. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1998. – С. 17-336.
Франк С.Л. Смысл жизни // Франк С.Л. Духовные основы общества. – М.: Республика, 1992. – С. 147-217.
Хоружий С.С. О старом и новом. – СПб.: Алетейя, 2000. – 477 с.
Цыпин В.А. Церковное право. – М.: Изд-во МФТИ. – 1996. – 442 с.
Щукин В.Г. Христианский Восток и топика русской культуры // Вопросы философии. – 1995. – № 4. – С. 55-68.
Этика: Энциклопедический словарь / Под ред. Р.Г. Апресяна и А.А. Гусей- нова. – М.: Гардарики, 2001. – 671 с.
Ангелов Димитеръ. Византия. Духовная культура. – Ст. Загора: Издательство «Идея» към «Тракия» ООД, 1994. – 35 с.