СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКИХ ІДЕЙ ЕПОХИ ПРОСВІТНИЦТВА

Автор(и)

  • А. А. Кравченко Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.16.9391

Анотація

Проблема розвитку системи освіти невід’ємна від епохи Просвітництва, яка визначила розвиток європейської науки і знання на класичний і некласичний етапи розвитку суспільства. Особлива роль у здійсненні програми просвітництва належить вчителю, особистість якого визначає рівень підготовки учнів.

Біографія автора

А. А. Кравченко, Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова

Кандидат історичних наук

Посилання

Андрущенко В.П. Вступ до філософії. Великі філософи. – Х.: СПДФЛ Чиженко С.Ю., Тов. „РИФ”, 2005. – 512с.

Виндельбанд В. История новой философии в ее связи с общей культурой и отдельными науками. – Т.1. СПб.,1902. – 480 с.

Гайденко П.П. История новоевропейской философии в ее связи с наукой: учеб. пособие для вузов. – М.: ПЕР СЭ; СПб.: Университетская книга, 2---. – 456 с.

Коменский Я. А. Избр. пед. соч. – М.: Учпедгиз , 1955. – 476 с.

Образ человека в зеркале гуманизма : Мыслители и педагоги эпохи Возрождения о формировании личности, (XIVXVII вв.): Учеб. пособие по педагогической антропологии / авт.-сост. Н.В. Ревякина, О.Ф. Кудрявцев. – М.: Изд-во УРАО, 1999 . – 399 с. – (Б-ка антропологии).

Песталоцци И. Г. Избр. пед. соч.: В 2 т. Т. 2.–М.: Педагогика, 1981.– 532 с.

Уваров П. Ю. Статус интеллектуала и умственного труда глазами современников: карьеры интеллектуалов // П. Ю. Уваров История интеллектуалов и интеллектуального труда в Средневековой Европе. –М.: Институт всеобщей истории РАН, 2000. – C. 21-27.

Опубліковано

2015-11-16

Номер

Розділ

Філософія