ОСВІТА ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ І ПРАВОВА САМООСВІТА ТА ФОРМИ ЇХ ВПЛИВУ НА ДИНАМІКУ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СВІДОМОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.15.9331Анотація
У статті розглядається філософський аспект процесів самоосвіти та самостійної роботи студентів у сучасному суспільстві.Посилання
Андрущенко В.П. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів // Філософія освіти – К.: Майстер-клас, 2005. – №1. – С.5-17.
Головко Н.І. Правова педагогіка: Навч. Посіб. – К.: МАУП, 2007. – 248 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г.Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040с .
Зязюн Л.І. Саморозвиток особистості в освітній системі Франції: Монографія. – Київ; Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2006. – 388 с.
Осташова В. О. Становлення правового самовиховання як категорії теорії права / В. О. Осташова // Часопис Київського університету права. –2010. – №1. – С.77-82.
Соціолого-педагогічний словник / [Укл. С.У. Гончаренко, В.В.Радул, М.М. Дубінка та ін.] / За ред. В.В. Радула. – К.: «ЕксОб», 2004. – 304 с.
Цимбалюк М.М. Формування правосвідомості громадян у процесі розбудови громадянського суспільства: Дис... канд. юрид. наук: 12.00.12 / Національна академія внутрішніх справ України. – К., 2004. – 187арк.