ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ У КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ

Автор(и)

  • Н. І. Ашиток Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.15.9307

Анотація

Класична парадигма освіти, ґрунтуючись на трансляційному спілкуванні, вичерпала свій гуманістичний потенціал, оскільки інтерпретує освітянський процес як суб'єкт-об'єктну взаємодію. В останній чверті XX століття високорозвинуті країни запроваджують парадигму освіти, яка ґрунтується на трансактному спілкуванні. Її суб'єкт-суб'єктна специфіка репрезентує гуманістичні тенденції в освіті в умовах інформатизації суспільства та комп'ютеризації всіх сфер суспільства

Біографія автора

Н. І. Ашиток, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

Безробіття в Україні на тлі вільних робочих місць. Режим доступу: http://www.radiosvoboda.org/content/article/2339282.html.

Гончаренко С. У. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С. У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – грудень. (№12). – С 3.

Зіньковський Ю. Ф., Мірських Г. О. Особливості сучасної парадигми вищої технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський, Г. О. Мірських. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http: www.nbuv.gov.ua/portal/natural/VKPI_rr/2010_40/articles/40_154Zinkovskiy.pdf

Зязюн І. А. Сучасна освіта у контексті гуманістичної філософії / І. А. Зязюн // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти: Зб. наук. праць / Ред. кол.: І. А. Зязюн (голов. ред.), С. О. Черепанова (упоряд. і відп. ред.), Н. Г. Ничкало, В. Г. Скотний та ін. – Львів: Світ, 1999. – Вип. 4. – С.5-12.

Литвиновський Є. Ю. Системні проблеми сучасної освіти України / Є. Ю. Литвиновський. Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua

Овчинникова М. В. Сучасні освітні парадигми: основні визначення / М. В. Овчинникова [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_25_1/ovhinn.pdf.

Рівень безробіття у світі б'є всі рекорди. Режим доступу:

http://www.utro.ua/ua/ekonomika/uroven_bezrabotitsy_v_mire_bet_vse_rekordy264575161.

Potts Ch. The Logic of Conventional Implicatures / Ch. Potts // Oxford Studies in Theoretical Linguistics. – Oxford: OUP, 2004. – P. 238.

Семеног О. Підготовка вчителя української мови і літератури: проблеми, пошуки, перспективи / О. Семеног [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrlit.vn.ua/article1/1953.html.

Синявський Олекса. Норми української літературної мови / Олекса Синявський. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //pravopys.vlada.kiev.ua/index.php?id=497.

Сыров В. Н. Значение “Картины мира” в современной науке и философии / В. Н. Сыров // Картина мира: модели, метода, концепты. Материалы Всероссийской междисциплинарной школи молодьгх ученых “Картина мира: язык, философия, наука”. – 1 ноября 2001. – Томск: Изд–во ТГУ, 2002. – С.17–22.

Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку XXI століття: Монографія / Серія “Модернізація вищої освіти: світоглядно–педагогічні проблеми”. – К.: Педагогічна думка, 2007. – 352 с.

Хайдеггер М. Время картины мира / М. Хайдеггер // Время и бытие: статьи и выступления. – М.: Республика, 1993. – С. 41–62.

Опубліковано

2015-10-19

Номер

Розділ

Культурологія