ІСТОРІЯ РЕЛІГІЙ У СТРУКТУРІ ГУМАНІТАРНОГО ЗНАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.14.8778Анотація
контексті цивілізаційного підходу розглядається історія релігій та її місце у структурі гумантіарного знання, яке є певним духовним утворенням, як ціннісно-смисловим освоєнням й відтворенням людського буття. Історія релігій є окремою наукою, яка містить нове наукове знання, і, одночасно, навчальною дисцпліною гуманітарної освіти, головна мета якої – дати підростаючому поколінню ту суму й глибину знань про релігію, в тій формі та обсязі, які дозволили б сформувати у нього адекватний образ релігії та об’єктивне ставлення до неї.Посилання
Декларация принципов толерантности: Утверждена резолюцией 5.61 генеральной конференции ЮНЕСКО от 16 ноября 1995 года. – Режим доступа: http://www.tolerance.ru/declar.html. – Свободный.
Соколов Е.Г. Методология гуманитарного знания в перспективе XXI века: к 80-летию профессора Моисея Самойловича Кагана: Е.Г. Соколов // Материалы междунар. науч. конф., Санкт-Петербург, 18 мая 2001 г.. Сер. Вып. №12.– СПб. : Санкт-Петербургское философское общество, 2001. – C. 139 – 149 «Symposium».
Бахтин М.М. Проблема текста в лингвистике, филологии и других гуманитарных науках. Опыт философского анализа М.М. Бахтин // Литературно-критические статьи. – М., 1986. – С. 478.
Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. – М., 1986. – С. 300–309.
Лотман Ю.М. Беседы о русской культуре. – Спб., 1994. – С. 12.
Ортега-и-Гассет, X. Что такое философия? – М., 1991. – С. 133.
Ясперс К. Смысл и назначение истории; пер. с нем. – К М Ясперс.: Политиздат, 1991. – 527 с.
Бродель Ф. История и общественные науки. Историческая длительность. Ф. Бродель – Режим доступа: http//www.gumer.info/bibliotek_Buks/History/Brod/01/php. – Свободный.