СОЦІАЛЬНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ЛЮДИНИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Автор(и)

  • Т. І. Автомонова Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.14.8773

Анотація

Розглянуто проблеми самовизначення в соціальному виміри життя людини в порівнянні культурних настанов та соціально-економічних умов індустріальної та сучасної епох, як певний прояв духу людської природи, який обумовлює суспільне життя.

Біографія автора

Т. І. Автомонова, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Аспірантка

Посилання

Бауман З. Текучая современность – ООО « Питер Пресс», 2008. – 238с.

БеллД. Прихід постіндустріального суспільства // Сучасна зарубіжна соціальна філософія. – К., 1996.

Вебер М.Протестантская этика и дух капитализма.

Дюркгейм Е. О разделении общественного труда. Метод социологии. – М.,1996.

Інформаційне суспільство у соціально-філософській ретроспективі та перспективі. – К.: ТОВ «ХХІ століття діалог культур», 2009. – 404с.

Кастельс М.Информационная эпоха: экономика, общество и культура. – М. ГУ ВШЭ, 2000.– 608с.

Лях В.В. Цінності «соціальної етики» і становлення «духу інформаційного суспільства» – Київ.: 2009, вип. 2. – С.139 – 160.

ТоффлерЕ. Третя хвиля. – М.: АСТ, 2004 – 784 с.

Опубліковано

2015-06-16

Номер

Розділ

Філософія