СПОКУСА ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8378Анотація
У статті здійснюється філософський аналіз досвіду реформування сучасної української освіти останнього десятиліття.Посилання
Таланчук П., Малишев В., Липова Л. Самовизначення особистості в контексті інтеграції до європейського інтелектуального простору. /Університет «Україна» –№ 7-8 (111-112), 2009. –С.1-5.
Нікітін В. Ідея освіти. –К.: МАУП, 2004. –386 с.
Клепко С. Ф. Гра в доктрину правої руки з лівою, або про формування національної доктрини освіти. http://soskin.info/ea/2001/9/20010978.html
Мірошніченко Ю. Вища освіта від держконтролю – до самоуправління. /Дзеркало тижня. Україна. –№2 від 21.01.2011. http://www.dt.ua/newspaper/articles/73728
Ортега-и-Гассет Х. Миссия университета. http://www.strana-oz.ru › ?numid=3&article=175
Клепко С.Ф. Експертиза, «одиниця» і «матриця» осіти як передумови розвитку генеративної освіти. http://www.exsperts.in/ua/baza/analitic/detail.php?ID=10929
Клепко С.Ф. Експертиза, «одиниця» і «матриця» освіти як передумова розвитку генеративної освіти. http://www.experts.in.ua/baza/analitic/detail.php?ID=10929
Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін: актуальні проблеми. http://www.apsu.org.ua/news/speech2010/
Герстер П., Нюрбергер К. Кризис воспитания. Как спасти будущее наших детей. http://www.stranaoz.ru/?numid=18@article=872
Гессе Г. Игра в бисер. –М.:ОООАСТ, 2004. –539с.