МАС-МЕДІА ЯК СКЛАДОВА ЛЮДСЬКОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Л. А. Ороховська Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8377

Анотація

У статті проводиться дослідження ролі мас-медіа в системі людської комунікації за рівнем соціально обумовленої масштабності спілкування.

Біографія автора

Л. А. Ороховська, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Савчук В. Конверсия искусства / В. Савчук. – СПб: Петрополис, 2001. – 198 с.

Барт Р. Мифологии / Р. Барт. – М.: Изд. им. Сабашниковых, 2000. –320 с.

Бурдье П. Социология политики: Пер. с фр. / Сост., общ. ред. и предисл. Н. А. Шматко. / М.: Socio-Logos, 1993. – 336 с.

Медиакультура: от модерна к постмодерну / Н. Б. Кириллова. – М.: Академический проект, 2006. – 448 с.

Борев В. Ю., Коваленко А. В. Культура и массовая коммуникация / В. Ю. Борев , А. В. Коваленко. – М: Наука, 1986. – 304 с.

Жижек С. Киберпространство, или невыносимая замкнутость бытия» / С. Жижек // Искусство кино. – 1998. – № 1. – С. 120-126.

Лотман Ю.М. Об искусстве. – СПб.: Искусство, 1998. – 704 с.

Маклюэн М. Понимание медиа / Маклюэн Маршалл. – М. – Жуковский: Канон-Пресс-Ц, 2003. – 464 с.

Опубліковано

2015-05-29

Номер

Розділ

Культурологія