ОСНОВНІ ФОРМИ УСВІДОМЛЕННЯ ПРОБЛЕМ У НАУЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8351Анотація
У статті досліджуються основні форми усвідомлення проблем у науці. Проводиться думка, що кожна з форм усвідомлення проблем у науці існує як пріоритет конкретного етапу її розвитку. Аналізується місце та роль таких форм усвідомлення проблем у науці як апорійність, нонсенс і парадокс.Посилання
Ронин А. Сальвадор Дали: миф и реальность. М. 1992
Щипкова А. В. О фундаментальной гносеологической роли парадоксов // Философия науки. Вып. 4. – М. 1998
Глой К. Проблема последнего обоснования динамических систем // Вопр. философии. Вып. № 3, 1994
Черникова И. В. Философия и история науки. Томск. 2001
Вилесов Ю. Ф. Апории Зенона и соотношение неопределенностей Гейзенберга // Вестник Московского университета. Серия 7. Философия. № 6, 2002
Делез Ж. Логика смысла: Пер. с фр.- Фуко М. Д 29 Theatrum philosophicum: Пер. с фр.-М.: "Раритет", Екатеринбург: "Деловая книга", 1998
Нискер В. Безумная мудрость. С – П. 2000
Дайсон Ф. Новые проблемы физики. М. 1965
Ливанова А., Ливанов В. Вторая степень понимания. М., 1988
Омеляновский М. Э. Аксиоматика и поиск основополагающих принципов и понятий в физике. // Бунге М. Философия физики. М. 1975