ОСНОВНІ ФОРМИ УСВІДОМЛЕННЯ ПРОБЛЕМ У НАУЦІ

Автор(и)

  • В. М. Костєв Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • С. М. Форкош Кандидат філософських наук

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8351

Анотація

У статті досліджуються основні форми усвідомлення проблем у науці. Проводиться думка, що кожна з форм усвідомлення проблем у науці існує як пріоритет конкретного етапу її розвитку. Аналізується місце та роль таких форм усвідомлення проблем у науці як апорійність, нонсенс і парадокс.

Біографії авторів

В. М. Костєв, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат філософських наук, доцент

С. М. Форкош, Кандидат філософських наук

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Посилання

Ронин А. Сальвадор Дали: миф и реальность. М. 1992

Щипкова А. В. О фундаментальной гносеологической роли парадоксов // Философия науки. Вып. 4. – М. 1998

Глой К. Проблема последнего обоснования динамических систем // Вопр. философии. Вып. № 3, 1994

Черникова И. В. Философия и история науки. Томск. 2001

Вилесов Ю. Ф. Апории Зенона и соотношение неопределенностей Гейзенберга // Вестник Московского университета. Серия 7. Философия. № 6, 2002

Делез Ж. Логика смысла: Пер. с фр.- Фуко М. Д 29 Theatrum philosophicum: Пер. с фр.-М.: "Раритет", Екатеринбург: "Деловая книга", 1998

Нискер В. Безумная мудрость. С – П. 2000

Дайсон Ф. Новые проблемы физики. М. 1965

Ливанова А., Ливанов В. Вторая степень понимания. М., 1988

Омеляновский М. Э. Аксиоматика и поиск основополагающих принципов и понятий в физике. // Бунге М. Философия физики. М. 1975

Опубліковано

2015-05-27

Номер

Розділ

Філософія