КРИТИКА РОЗУМУ В ПОСТМОДЕРНІСТСЬКИХ КОНЦЕПЦІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8340Анотація
У статті аналiзуються постмодернiстськi стратегii критики розуму, якi намагаються реабiлiтувати розум через заперечення метафiзики, плюралiзацiю й децентралiзацiю рацiональностi.Посилання
Куплін В.М. Філософсько-історичні виміри трансцендентальної прагматики // Світоглядно-методологічні інновації в західноєвропейській філософії. – К.: Укр. Центр духовної культури. –2001. –С.26; 113. –296 с.
WelschUnsere post Moderne. Berlin: Akd: –Verl. –1993. –S. 16
Деррида Ж. Деконструкция и другое: тексты и интерпретация // Керени. Диалоги о Европе. – Минск.: Экономпресс, 2001 –с. 184.
Welsch W. Vernunft. Die zeitgenosgische Vernunftskritik
und das Konzept der transversalen Vernunft. F.A.M. Subhamp. 1995. –S. 9; 8; 295; 10.
Шнедельбах Г. Типы рациональности // Філософські
перипетії. Вісник харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія: Філософія. № 409. –Х., 1998 –с.13.
Соболь О.М. Загальний вступ до книги // Після філософії: кінець чи трансформація? – К., Четверта хвиля, 2000. –с.6.
Рорті Р.Прагматизм і філософія // Після філософії: кінець чи трансформація? –К.: Четверта хвиля, 2000.–с.33; 56.
Ліотар Ж.Ф. Постмодерністська ситуація // Після філософії: кінець чи трансформація? – К.: Четверта хвиля, 2000. –с.82.
Патнем Х.Чому розум не може бути натуралізованим?
// Після філософії: кінець чи трансформація. – К.: Четверта хвиля, –2000. –с.198.
Габермас Ю.Філософія як берегиня та інтерпретатор // Після філософії: кінець чи трансформація? –К.: Лібра, 1999. – с.256-260; 274; 276.
Horkheimer Max.Zur Kritik der instrumentellen Vernunft // Gesammelte Sohriften. Bd.6: Franfurt am Main Fischer.1991. P. 1; 4; 5; 21; 26; 28.