СЕМІОТИЧНІ РЕФЛЕКСІЇ ТЕАТРАЛЬНИХ КОСТЮМІВ (на прикладі костюмів В. Фурика за драматичним етюдом Лесі Українки «Йоганна, жінка Хусова»)
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.12.8294Анотація
В статті розглядається театральний костюм з філософської точки зору як образ, який володіє семантико-семіотичною мовою. Завдяки цьому розкриваються таємниці людського спілкування.Посилання
Цимбалюк О. „Фурикізми”, або костюмні рефлексії творчої уяви (на прикладі театральних костюмів, створених художником Володимиром Фуриком) // Львівський тижневик „Mikroskop pana Jurka”. – 29.12.2006 – 5.01.2007. – № 23 (041). – С. 2 – 3.: іл.
Легенький Ю. Філософія моди ХХ століття. – К.: КДУТО, 2000.
Барт Р. Система моды. Статьи по семиотике культуры. – Пер. с фр., вступ. ст. и сост. С.Н.Зенкина. – М.: Издательство им. Сабашниковых, 2004. – 512 с.
Вальницька С. Психологiя моди. Спроба аналiзу // Нова Хата – 1929. – № 13. – С.10 –11.
Пігель Ю.Р. Сценічний костюм львівських театрів кінця ХХ – початку ХХІ століття. Художні особливості, пошуки образності. – Львів: Аз-Арт, 2009. – 180 с., 58 іл.
Українка Л. «Мріє, не зрадь!» / Леся Українка, упорядкув., есе та довід. матеріали В.Костюченка. – К.: Веселка, 2009. – 319 с.: іл.
Цимбалюк О. Етномистецькі традиції костюма в Україні середини ХІХ – ХХ століття. – Автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня канд. мистецтв-ва. – Львів, 2000.
Синицький А.М. Мистецтво та моделювання. – К.: Мистецтво, 1973. – С. 138.
Цимбалюк О. Інтелектуальний кут зору Володимира Фурика. (Костюми до кінофільму «Молитва за гетьмана Мазепу» як приклад образотворчого дизайну в Україні кінця ХХ ст.) // Образотворче мистецтво. – 2008. – № 3. – С. 69–71
Захаржевская Р. Костюм для сцены. – М.: Советская Россия, 1967. – 215 с., илл.
Современная энциклопедия Аванта+. Мода и стиль / Глав. ред. В.А.Володин. – М.: Аванта+, 2002. – 480. с.: ил. 12. Канарська Г. Знайомтесь: художник Володимир Фурик // Львівські сезони. – 1996. – № 1(2). – С. 10 – 11.