НАЦІОНАЛЬНІ МЕДІА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА КОНСОЛІДАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.12.8276Анотація
У статті розглядається система національних мас-медіа з точки її впливу на формування сучасної української ідентичності та процеси консолідації соціуму.Посилання
Дуцик, Д. Українські медіа : від авторитарного до демократичного дискурсу // Магістеріум : сборник / Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія". - Київ : Академія, 2006. - Вип. 22 : Журналістика. - С. 39-41.
Досвід функціонування механізму державного замовлення у сфері телерадіомовлення в контексті розбудови суспільного
телерадіомовлення в Україні. Аналітична доповідь / Громадська організація "Лабораторія законодавчих ініціатив". – К., 2008.
Звіт Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення за 2008 рік [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://nrada.gov.ua/documents/zvit_pdf_2008.rar
Зернецька О, Зернецький П. Трансформації віртуального простору та парадигми впливу мас-медійних дискурсів // Політичний менеджмент. - 2005. - № 3 (12). - C.100-107.
Зернецька, О. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні віносини. - К.: Освіта, 1999. - С. 196-237.
Зернецька, О. Головні актори у сфері глобального управління комунікацією: трансформація функцій та статусів // Політика і час. - 2007. - № 2. - С. 45-48.
Зернецька, О. Засоби масової комунікації в сучасній світовій політичній ситуації [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спец-випуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&=75&c=1769
Зернецька, О. Інтернет-пастки для молоді // Дзеркало тижня. - № 11 (640). - 24-30 березня 2007.
Зливков, В. Українські ЗМІ: проблема маніпулювання свідомістю [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&n=75&c=1771
Зустріч Президента України Віктора Ющенка з членами Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення 12 грудня 2007 року. [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.nrada.gov.ua/cgi-bin/go?node=463
Інформаційне законодавство України: Науково-практичний коментар / Горобцов, В, Костецька, Т., Кресіна, І. та ін. - К.: Юридична думка, 2006.
Карпенко, В. Інформаційна політика та безпека. - К.: Нора-Друк, 2006. - 320 с.
Кинопроизводство в Украине крепнет [Електронний ресурс] / За матеріалами, підготованими медіа-консалтинговою компанією Media Resources Management (www.mrm.com.ua ) / - Режим доступу: http://www.telekritika.ua/media-rinok/mrm/2006-09-08/7477
Литвиненко О. Інформаційні війни та операції. Теоретико-аналітичні нариси. – К.: НІСД, 2003. (Серія "Національна безпека". Вип. 6.). – С. 154.
Мащенко, І. Енциклопедія електронних мас-медіа. У 2-х т. - Запоріжжя: Дике поле, 2006. - 384 с.
Огляд українського ринку телевізійного мовлення [Електронний ресурс] // Центр досліджень регіональної політики / Інтернет-журнал "Політичний експерт". - Режим доступу :http://www.politexpert.in.ua/pdf/ua_tv_broadcasting_market_over view_2007_12_06.pdf
Петрунько, О. Соціалізаційний потенціал медіа середовища [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/ magcontent.php3?m=6&n=75&c=1770
Плющ, О. Трансформація ролі ЗМІ в умовах глобалізації [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua.vid/magcontent.php3?m=6&n=75&c=1769
Почепцов, Г. Динамка віртуального простору в рамках віртуальної війни і революції / Політичний менеджмент, №5 (8), 2004. - С. 3-14.
Почепцов, Г., Чукут, С. Інформаційна політика: Навч. посіб. - 2-ге вид., стер. - К.: Знання, 2008. - 663 с.
Правове регулювання суспільного мовлення: стандарти ЄС, Ради Європи та досвід країн-членів Євросоюзу / Інститут прикладних досліджень "Право" за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" та Агентства з міжнародного розвитку США (USAID). Доповідь. – К., 2007.
Правовое регулирование общественного телерадиовещания в странах СНГ / Специальный доклад о правовых основах общественного вещания в Азербайджане, Грузии, Молдавии, России и Украине. Издан Европейской Аудиовизу- альной Обсерваторией. – Страсбург, 2006.
Проект Закону України "Про Концепцію державної інформаційної політики" [Електронний ресурс]. - Режим доступу :http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/printable_article?art_id=68679
Пять лет развития украинского телевидения [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.telekritika.ua/media-rinok/mrm/2006-10-17/7643
Російчук, Т. Антиутопія інформаційного суспільства // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - №1 (27) (лютий 2008). – С. 46-54.
Українське суспiльство 1992-2006. Соцiологiчний монiторинг / За ред. д.е.н. В.М.Ворони, д.соц.н. М.О.Шульги. - К.: IС НАНУ, 2006. - 578 с.
Українське суспільство 1992-2008. Соціологічний моніторинг / За ред. Ворони В.М., Шульги М.О. - К., ІС НАНУ, 2008. - 656 c.
Череповська, Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами [Електронний ресурс] // Український центр політичного менеджменту. - Соціальна психологія. - Спецвипуск (вересень 2007). - Режим доступу: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&=75&c=1773
Шемшученко, Ю., Кресіна, І., Колодюк, А., Погорілко, В., Кормич, Б. Правове забезпечення інформаційної діяльності в Україні. - К.: ТОВ "Вид-во "Юридична думка", 2006. - 384 с.