ФІЛОСОФІЯ КОМУНІКАЦІЇ: АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПАРАДИГМ

Автор(и)

  • С. М. Іщук Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.12.8264

Анотація

У статті аналізуються найбільш відомі підходи до визначення поняття «комунікація». Обґрунтовується думка про парадигмальну поліваріантність сучасної філософії комунікації.

Біографія автора

С. М. Іщук, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Аспірант

Посилання

Бахтин М.М. Проблемы поэтики Достоевского. – М.: Художественная литература, 1972. – 176 с.

Витгенштейн Л. Философские работы. Часть 1. – М.: Гнозис, 1994. – 612 с.

Гнатищак Г. Т. Проблема комунікативного виміру буття людини у німецькій філософії ХХ століття. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук. – Львів: – 2008. –18 с.

Деррида Ж. Страсти // Socio-Logos'96. Альманах Российско-французского центра социологических исследований Российской АН. М.: Socio-Logos'96, 1996. – С. 257-302.

Лич Эдмунд. Культура и коммуникация: Логика взаимосвязи символов. К использованию структурного анализа в социальной антропологии. – М.: Издательская фирма «Восточная литература» РАН, 2001. – 142 с.

Назарчук А.В. Теория коммуникации в современной философии. – М.: Прогресс-Традиция, 2009. – 320 с.

Назарчук А.В. О влиянии книгопечатания на развитие протестантизма в Европе // Новая и Новейшая история. – 2006. – №3. – С. 79-90.

Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. – М.: Рефл-бук, К.: Ваклер. – 2001. – 656 с.

Weaver W. The mathematics of communications // Communication and culture. – New York etc., 1966. – P.17-18.

Опубліковано

2015-05-22

Номер

Розділ

Філософія