САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ Е. ТОФФЛЕРА

Автор(и)

  • Т. І. Автомонова Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.12.8258

Анотація

Розглянуто соціально-економічні умови розвиту суспільства в концепціях зарубіжних філософів, зокрема модель інформаційного суспільства Е. Тоффлера, в якій поняття світу, часу, простору, мислення набувають іншого виміру, а рівень самореалізації, самоусвідомлення людини стає головним фактором інформаційної доби.

Біографія автора

Т. І. Автомонова, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Аспірантка

Посилання

Інформаційне суспільство у соціально-філософській ретроспективі та перспективі. – К.: ТОВ «ХХІ століття діалог

культур», 2009. – 404с.

Белл Д. Прихід постіндустріального суспільства // Сучасна зарубіжна соціальна філософія. – К.: Либідь, 1996. – С.194 - 250.

Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура. – М. ГУ ВШЭ, 2000. – 608с.

Лях В. В. Рационализм и иррационализм в современной буржуазной социальной философии. – К.: Наукова думка, 1986. – 188 с.

Тоффлер Е. Третя хвиля. – М.: АСТ, 2004 – 784 с.

Тоффлер Е. – Метаморфозы власти – М.: ООО «Издательство АСТ», 2003. – 669с.

Riesmen D. – Gaibrait and market capitalism. – London, 1980.

Опубліковано

2015-05-22

Номер

Розділ

Філософія