ТРАНСФОРМАЦІЯ РОЗУМІННЯ ТРАНСЦЕНДЕНТНОГО В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.11.8141Анотація
У статті розглядається співвідношення між змістом таких понять, як «повсякденний світ», трансценденція, трансцендентний ідеал, сутність, ідентичність, Інший, ініціація, «межова ситуація», міфопоетизація.Посилання
Бергер П., Лукман Т. Социальное конструирование реальности М.: Медиум, 1996 г. -323 с.
Бодрияр Ж. Прозрачность зла. - М.: Добросвет, 2000.- 258 с.
Бубер М. Я и Ты.- М.: Республика, 1995.- 464 с.
Генон Р. Царство количества и знамения времени. – М.: Беловодье, 1994.-304 с.
Дені де Ружмон. Любов і західна культура. –Л.: Літопис, 2001.- 304 с.
Жильсон Э. Введение в философию Фомы Аквинского. М., Прогресс, 2003. – 680 с.
Зізіулас Й. Буття як спілкування. – К., Дух і літера, 2004. – 281 с.
Зюскінд П. Парфумер. – Л., Фоліо, 2003. – 372 с.
Кембелл Дж. Маски бога. – М.: Золотой век, 1996.- 332 с.
Платон. Избранные диалоги. - М.: Худож. Лит., 1965.- 472 с.
Тейлор Ч. Етика автентичності. К.: Дух і літера, 2002.- 128 с.
Элиаде М. Священное и мирское//Элиаде М. Миф о вечном возвращении.- М., МГУ, 1994.-С. 251-410