ОСОБЛИВОСТІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ІНФОРМАЦІЙНУ ЕПОХУ

Автор(и)

  • Л. Г. Дротянко Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.11.8133

Анотація

У статті аналізуються існуючі підходи до диверсифікації вищих навчальних закладів, запропоновані вітчизняними й
зарубіжними філософами. Розглядається специфіка розмаїття цих закладів освіти у період становлення
інформаційного суспільства.

Біографія автора

Л. Г. Дротянко, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

Доктор філософських наук, професор

Посилання

Гершунский Б.С. Философия образования для ХХІ века (В поисках практико-ориентированных образовательных концепций). – М.: ИнтерДиалект+, 1997. – 697 с.

Лиотар Ж.-Ф. Состояние постмодерна. – СПб: Алетейя, 1998. – 160 с.

Гейзенберг В. Шаги за горизонт. – М.: Прогресс, 1987. – 368 с.

Рассел Б. Искусство мыслить. – М.: Дом интеллектуальной книги, 1999. – 240 с.

Фромм Э. Человек для себя. Иметь или быть? – Мн: Изд. В.П.Ильин, 1997. – 416 с.

Rorty R. Philosophy in America Today // Concequences of Pragmatism/ - Minneapolis: Univ. of Minneapolis press? 1982/ - P/211-230.

Дракер П. Посткапиталистическое общество // Новая постиндустриальная волна на Западе. – М.: Academia, 1999. – C.67-100.

Ruegg W. Diversification and competition in higher education // Universities in the service of truth and utility. – Frankfurt a. Main etc.: 1991. – P.49-65.

Абрамова Н.Т. Ценности образования, новые технологии и неявные формы знания // Вопросы философии. – 1998. – № 6. – С.58-65.

Геранзон Бу. Практический интеллект // Вопросы философии. – 1998. – № 6. – С.66-78.

Карлов Н.В. О фундаментальном и прикладном в науке и образовании или Не возводи дом свой на песке // Вопросы философии. – 1995. – № 11. – С.35-46.

Карлов Н.В. Путь познания или Дорогу осилит идущий… // Вопросы философии. – 1996. – № 5. – С.3-20.

Опубліковано

2015-05-18

Номер

Розділ

Філософія