ПРОБЛЕМА ВИБОРУ КОМУНІКАТИВНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.10.8081Анотація
У статті розглянуто специфіку комунікації в системі освіти на рубежі тисячоліть, пов’язану з формуваннямпостнекласичної її парадигми.
Посилання
Бурбан Н. М. Спілкування і предметна діяльність //
Проблеми гуманітарних наук. Наукові записки ДДПУ. –
Дрогобич: Редакційно-видавничий ДДПУ імені І. Франка, 1998. – Випуск 2. Філософія. – С. 47-55.
Возняк В. Філософсько-педагогічні міркування //
Філософська і соціологічна думка – №1, 1996. – С. 201-223.
Євтодюк А. В. Синергетично-футурологічний вимір
сучасної філософії освіти // Практична філософія. – №13. —
– С. 218-228.
Лукашевич М. П., Мигович І. І. Теорія і методи
соціальної роботи. – 2 видання, доповнене і виправлене. – К.: МАУП, 2003. – 168 с.
Педагогічна соціологія / В. Болгарін та ін. – Тернопіль:
Підручники і посібники, 1998. – 144 с.
Реан А. А. Психология личности: Социализация,
поведение, общение / А. А. Реан. – М.: АСТ, СПб: Прайм –
ЕВРОЗНАК, 2007. – 407 , (9) с.
Рижак Л. Освіта як трансактне спілкування:
філософський аналіз // Проблеми гуманітарних наук. Наукові
записки ДДПУ. – Дрогобич : Редакційно-видавничий ДДПУ
імені І.Франка, 2002. – Випуск 10.–. С.4-14.
Фуллан М. Сила змін: вимірювання глибини освітніх
реформ. – Львів: Літопис, 2000. – 269 с.