КРИТИКА РЕПРЕЗЕНТАЦІОНІЗМУ В КОНЦЕПЦІЇ ВТІЛЕНОГО ПІЗНАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВІЗУАЛЬНОГО СПРИЙНЯТТЯ)
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.10.8001Анотація
У статті здійснюється критичний аналіз центральної для традиційної теорії пізнання ідеї репрезентаціонізму назасадах новітнього міждисциплінарного підходу під назвою „втілене пізнання”.
Посилання
Лакофф Дж. Огонь, женщины и опасные вещи. Что
кагории языка говорят нам о мышлении. — М.: Языки
словянской культуры, 2004. — 792 с.
Лакофф Дж., Джонсон М. Метафоры, которыми мы
живем. — М.: УРСС, 2004. — 256 с.
Князева Е.Н. Концепция инактивированного познания:
исторические предпосылки и перспективы развития //
Эволюция. Мышление. Сознание. (Когнитивный подход и
эпистемология). М.: Канон +, 2004. С. 308-349.
Мерло-Понті М. Феноменологія сприйняття. — К.:
Український центр духовної культури, 2001. — 552 с.
Матурана У., Варела Ф. Древо познания. — М:
Прогресс-Традиция, 2001. — 224 с.
Feldman J.A. From molecule to metaphor: a neural theory
of language. —MIT Press, 2006. — 358 p.
Lakoff G., Johnson M. Philosophy in the Flesh. The
Embodied Mind and its Challenge to Western Thought. — Basic
Books, 1999. — 625 p.
Minsky M. The Society of Mind. — Simon & Schuster,
— 336 p.
Varela F., Tompson E., Rosch E. The Embodied Mind.
Cognitive Science and Human Experience. — Cambridge, MA:
MIT Press, 1991. — 328 p.