КРИТИКА РЕПРЕЗЕНТАЦІОНІЗМУ В КОНЦЕПЦІЇ ВТІЛЕНОГО ПІЗНАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ВІЗУАЛЬНОГО СПРИЙНЯТТЯ)

Автор(и)

  • О. В. Комар Київський національний університет імені Т. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.10.8001

Анотація

У статті здійснюється критичний аналіз центральної для традиційної теорії пізнання ідеї репрезентаціонізму на
засадах новітнього міждисциплінарного підходу під назвою „втілене пізнання”.

Біографія автора

О. В. Комар, Київський національний університет імені Т. Шевченка

Кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Лакофф Дж. Огонь, женщины и опасные вещи. Что

кагории языка говорят нам о мышлении. — М.: Языки

словянской культуры, 2004. — 792 с.

Лакофф Дж., Джонсон М. Метафоры, которыми мы

живем. — М.: УРСС, 2004. — 256 с.

Князева Е.Н. Концепция инактивированного познания:

исторические предпосылки и перспективы развития //

Эволюция. Мышление. Сознание. (Когнитивный подход и

эпистемология). М.: Канон +, 2004. С. 308-349.

Мерло-Понті М. Феноменологія сприйняття. — К.:

Український центр духовної культури, 2001. — 552 с.

Матурана У., Варела Ф. Древо познания. — М:

Прогресс-Традиция, 2001. — 224 с.

Feldman J.A. From molecule to metaphor: a neural theory

of language. —MIT Press, 2006. — 358 p.

Lakoff G., Johnson M. Philosophy in the Flesh. The

Embodied Mind and its Challenge to Western Thought. — Basic

Books, 1999. — 625 p.

Minsky M. The Society of Mind. — Simon & Schuster,

— 336 p.

Varela F., Tompson E., Rosch E. The Embodied Mind.

Cognitive Science and Human Experience. — Cambridge, MA:

MIT Press, 1991. — 328 p.

Опубліковано

2015-05-15

Номер

Розділ

Філософія