ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • О. М. Кузьменко Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.18.7478

Анотація

Проаналізовано різні методологічні підходи до дослідження ідеї Університету; сформульовано основні теоретико-
методологічних засади дослідження концептуальних моделей Університету; визначено їх структурні компоненти; об-
ґрунтовано необхідність дослідження феномену Університету в контексті основних історичних типів раціональності.

Біографія автора

О. М. Кузьменко, Київський університет імені Бориса Грінченка

аспірант кафедри філософії, молодший науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Вебер М. «Объективность» социально-научного и социально-политического познания / М. Вебер /Избранные произведения: пер. с нем./ сост., общ. ред. и послесл. Ю. Н. Давыдова; предисл. П. П. Гайденко. – М.: Прогресс, 1990. – 808 с. – (Социологич. мысль Запада).

Гусинский Э.Н., Турчанинова Ю.И. Введение в философию образования: учеб. пособие.Ю.И. Турчанинова– М.: Логос, 2000. – 223 с. – (Учебник для XXI в.). – Имен. указ.: 219 – 220 с.

Долженко О. В. Университет постмодерна: предпосылки становления и развития / О. В. Долженко // Alma-mater. Вестник высшей школы. – 2009. – № 6. – С.9 – 14.

Донскова А. М. Идея классического университета и специфика ее реализации: соц.-филос. аспект на материале рос. Образования и науки: дис. …канд. філос. наук: спец. 09.00.11 «Социальная философия» /А. М. Донскова. – Ульяновск, 1997. – 166 с.

Захаров И. В. Миссия университета в европейской культуре / И. В. Захаров, Е. С. Ляхович. – М., 1994, – 240 с.

Кант І. Критика чистого розуму / Іммануїл Кант: пер. з нім. та приміт. І. Бурковського. – К.: Юніверс, 2000. – 504 с. – Парал. тит. арк. нім. – С.336 – 338.

Ладыжец Н. С. Университетское образование. Идеалы, цели, ценностные ориентации: [монография] / Н. С. Ладыжец. – Ижевск: Филиал издательства Нижегородского университета при УдГУ, 1992. – 236 с.

Медведєв І. А.Державне управління розвитком університету: теоретично-прикладний аспект : [монографія] / І. А. Медведєв. – Х. : Вид-во ХарРІ НАДУ “Магістр”, 2011. – 220 с.

Огородникова И. Идея университета – проект воплощения идеальной образовательной формы / И. Огородникова, А. Геринг // Вестн. Омск, ун-та. – 1997, – №4. – С. 77 – 80.

Пелікан Я. Ідеяc Університету / Я. Пелікан; : пер. з англ. – К.: Дух і літера, 2009. – 306 с.

Повзун В. Д. Миссия университета как аксиологический феномен [Електронний ресурс] / В. Д. Повзун // Электронное научное издание «Аксиология и инновтика образования».– С. 42 – 56. – Режим доступу: http://orenport.ru/axiology/docs/19/17.pdf

Соловьев А. А. Образование в контексте смены типов рациональности: дис. …канд. філос. наук: спец: 09.00.11

«Социальная философия» / А. А. Соловьев. – Волгоград,

– 155 с.

Філіпенко А. С. Теоретико-методологічні виміри університету /А. С. Філіпенко // Ідея університету: сучасний дискурс: матеріали міжнародної конференції 26 – 27 травня 2011 року, м. Київ. – К., 2011. – С. 19.

Ягодзінський С. М.. Наукова раціональність та раціоналізм в освіті/ С. М. Ягодзінський // Практична філософія – Київ-ПАРАПАН. – 2010. – №2 (№ 36) – 235 с.

Downloads

Опубліковано

2014-01-15

Номер

Розділ

Філософія