ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН:СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.18.7348Ключові слова:
Социально-философский анализ, Международные отношения, Информационно-коммуникационные технологииАнотація
У статті проводиться аналіз сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та їх вплив на систему міжнародних відносин і зовнішню політику держав та недержавних акторів.Посилання
Балуев Д. Новые информационные технологии и современные международные отношения [Электронный ресурс]. – режим доступа: http://www.irex.ru/press/pub/polemika/02/bal. – 01.06.2009.
Білівітіна А. С. Маркетингові комунікації у політиці / А. С. Білівітіна // Гілея (науковий вісник) зб. наук. праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. — К. : ВІР УАН, 2010. — Вип. 38. — С. 506–512.
Вовлечение другого. Очерки политической теории /Ю. Хабермас; [пер. с нем. Ю. С. Медведев; ред. пер. Д. В. Скляднев]. – СПб.:Наука, 2001. – 417 с.
Грачев М. Н. Политическая коммуникация: теоретико-методологический анализ [Электронный ресурс] / Грачев -М. Н. – Режим доступа: http://grachev62.narod.ru/Grachev/n60_05ar.html.
Дробот Г. Дипломатия – средство международно-политических взаимодействий. Вопросы теории / Г. Дробот // Обозреватель-Observer, 2008 – №12. – С. 91-99.
Евгеньева Т. В. Технологии социальных манипуляций и методы противодействия им: спецкурс по политической психологии / Т.В.Евгеньева. – С, Пб.: Питер, 2007. – 263 с.
Зернецька О. В. Засоби масової комунікації в сучасній світовій політичній ситуації / О. В. Зернецька // Соціальна психологія. – 2009. – № 2. – С. 24–28.
Колісніченко Н. М. Медіа-навчання суб’єктів політичної діяльності: світовий досвід та уроки для України [Електронний ресурс] / Н. М. Колісніченко // Державне управління. Політологія : наукові праці. Т. 125, вип. 112. – С. 106–111. – Режим доступу: http://bibl.kma.mk.ua/pdf/naukpraci/politics/2009/ 125-112-6.pdf.
Красько В.Г. Секреты психологической войны (цели, задачи, методы, формы, опыт) / Под общ. ред. А.Е. Тараса. Минск: Харвест, 1999. – С. 6-7.
Макаренко Є. А. Панєвропейська інформаційна політика і проблема саморегулювання засобів масової комунікації в Європі / Є. А. Макаренко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – К., 2000. -№ 19. – С. 27–31.
Швець О. В. Формування політичного іміджу України в
міжнародному інформаційному просторі [Текст] : дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Швець Олена Вікторівна. – К., 2006. – 237 с.
Яковлев Д. В. Медіатизація політики в умовах становлення демократичного режиму / Д. В. Яковлев // Политическая культура и политическая идеология. Вестник Сев ДТУ. Вып. 91: Политология: сб. науч. трудов. – 2008. – С. 103-105.
Edwards L. Mediapolitik: How the Mass Media Have Transformed World Politics. – Washington, D.C.: Catholic University of America Press, 2001. – P. 48.