ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОДНА З ФІЛОСОФСЬКИХ ЗАСАД ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • Н.М. Сухова Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.9.2302

Анотація

 У статті здійснюється філософський аналіз європейських підходів до оцінок якості вищої освіти.

Біографія автора

Н.М. Сухова, Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

канд. філос. наук, доц.

Посилання

Вікторов В. Г. Управління якістю освіти: соціально-філософський аналіз: монографія. – Дніпропетровськ: Пороги, 2005. – 286 с.

Болотов В. А. О построении общероссийской системы оценки качества образования //Вопросы образования. –2005. – №1. –С.5–10.

Мещанінов О. П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: монографія. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2008. –460 с.

Селезнева Н. А. Теоретико-методологические основы качества высшего образования: научный доклад [Електронний ресурс] /Н. А. Селезнева, А. И. Субетто. – Режим доступу: http://www.trinitas.ru/rus/dok/0012/001а/00120115.htm

Ямко Ю. Ю. Управління якістю освіти на основі процесного підходу в умовах транзитивної економіки //Вища школа України. – Додаток 3, т.4. – 2006. – С.239–242.

Павловський К. Трансформація вищої освіти в ХХІ століття. – К.: Навчально-методичний центр „Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2005. – 230 с.

Сафонова В.Є. Управління якістю освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід. //Вища освіта України. – Додаток 3, т.3. – 2006. – С. 245–254.

Value-Added Assesment: accountability’s New Frontier [Електронний ресурс] /Perspectives. American Association of State Colleges and Universities. – Spring 2008. – Режим доступу матеріалу: htt://www.aascu.org/pdf/06_perspectives.pdf

Downloads

Опубліковано

2012-10-10

Номер

Розділ

Культурологія