ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ОДНА З ФІЛОСОФСЬКИХ ЗАСАД ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ ХХІ СТОЛІТТЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.9.2302Анотація
У статті здійснюється філософський аналіз європейських підходів до оцінок якості вищої освіти.Посилання
Вікторов В. Г. Управління якістю освіти: соціально-філософський аналіз: монографія. – Дніпропетровськ: Пороги, 2005. – 286 с.
Болотов В. А. О построении общероссийской системы оценки качества образования //Вопросы образования. –2005. – №1. –С.5–10.
Мещанінов О. П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: монографія. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2008. –460 с.
Селезнева Н. А. Теоретико-методологические основы качества высшего образования: научный доклад [Електронний ресурс] /Н. А. Селезнева, А. И. Субетто. – Режим доступу: http://www.trinitas.ru/rus/dok/0012/001а/00120115.htm
Ямко Ю. Ю. Управління якістю освіти на основі процесного підходу в умовах транзитивної економіки //Вища школа України. – Додаток 3, т.4. – 2006. – С.239–242.
Павловський К. Трансформація вищої освіти в ХХІ століття. – К.: Навчально-методичний центр „Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2005. – 230 с.
Сафонова В.Є. Управління якістю освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід. //Вища освіта України. – Додаток 3, т.3. – 2006. – С. 245–254.
Value-Added Assesment: accountability’s New Frontier [Електронний ресурс] /Perspectives. American Association of State Colleges and Universities. – Spring 2008. – Режим доступу матеріалу: htt://www.aascu.org/pdf/06_perspectives.pdf