ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОГО ДОСВІДУ НАУКИ В СОЦІАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.9.2279Анотація
У статті розглянуто соціальний контекст розвитку науки доби Відродження. Проаналізовано вплив соціальних, політичних, релігійних змін у суспільстві на становлення практичного досвіду науки.Посилання
Новая философская энциклопедия. В.С. Степин. – М., 2001. – Т.1., 567 с.
Пономарева Т.Д. Великие ученые.– М.: ООО Изд. Астрель, 2002. – 527 с.
Вернадський В.И. Труды по истории науки. – М., Наука, 2002. – 501 с.
Касавин И.Т. Традиции и интерпретации: Фрагменты исторической эпистемологии. – М.: Наука, 2000. – 320с.
Бернал Дж. Наука в истории общества. – М., 1956. – 670 с.
Койре А. Мистики, спиритуалисты, алхимики Германии 16 в. – г.Долгопрудний., 1994. – 250 с.
Касавин И.Т. Знание за пределами науки. – М., 1996. – 220 с.
Шашкова Л.О. Діалог науки і релігії в культурно-історичному контексті: Монографія. – К.: Грамота, 2008. – 328 с.
Гайденко П.П. История науки в контексте культуры. – М.:Наука, 1990. – 568с.