ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОГО ДОСВІДУ НАУКИ В СОЦІАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ

Автор(и)

  • О.О. Потіщук Київський національний університет ім. Т. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.9.2279

Анотація

 У статті розглянуто соціальний контекст розвитку науки доби Відродження. Проаналізовано вплив соціальних, політичних, релігійних змін у суспільстві на становлення практичного досвіду науки.

Біографія автора

О.О. Потіщук, Київський національний університет ім. Т. Шевченка

аспірантка

Посилання

Новая философская энциклопедия. В.С. Степин. – М., 2001. – Т.1., 567 с.

Пономарева Т.Д. Великие ученые.– М.: ООО Изд. Астрель, 2002. – 527 с.

Вернадський В.И. Труды по истории науки. – М., Наука, 2002. – 501 с.

Касавин И.Т. Традиции и интерпретации: Фрагменты исторической эпистемологии. – М.: Наука, 2000. – 320с.

Бернал Дж. Наука в истории общества. – М., 1956. – 670 с.

Койре А. Мистики, спиритуалисты, алхимики Германии 16 в. – г.Долгопрудний., 1994. – 250 с.

Касавин И.Т. Знание за пределами науки. – М., 1996. – 220 с.

Шашкова Л.О. Діалог науки і релігії в культурно-історичному контексті: Монографія. – К.: Грамота, 2008. – 328 с.

Гайденко П.П. История науки в контексте культуры. – М.:Наука, 1990. – 568с.

Downloads

Опубліковано

2012-10-10

Номер

Розділ

Філософія