АКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА ТА ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.41.19841Ключові слова:
людина, буття, світ, діджиталізація, цифрові технології, цінності, освіта, сталий розвитокАнотація
Сучасний світ, продовж свого існування зазнав чималого впливу, що стало причиною низки змін та
переосмислення людського існування загалом. У цьому контексті важлива роль відводиться освіті, яка відповідно до
загальних змін змінила і свої ціннісні орієнтири, адже вони є відображенням епохи, в якій існує людина. Крім цього, одним
із завдань освіти є підготовка людини до життя у діджиталізованому просторі у контексті реалізації цілей сталого
розвитку. Встановлено, що концепція сталого розвитку передбачає таку стратегію розвитку суспільства, за якої
забезпечується рівновага між вирішенням соціально-економічних проблем суспільства та збереженням довкілля. Тобто
мова йде про зміну ціннісних орієнтирів, адже техногенна цивілізація спричинила кризовий екологічний стан. У зв’язку із
цим у сучасному світі освіта повинна активно сприяти розвитку критичного мислення, культури відповідальності,
гнучкості й адаптивності. І в цьому форматі, як свідчить проведене дослідження, провідна роль відводиться саме
освіті, яка крім означеного, зобов’язана формувати цінності сталого розвитку в умовах застосування цифрових
технологій.