КОМУНІКАТИВНИЙ ВИМІР ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КУЛЬТУРІ ІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.40.19344

Ключові слова:

індустріальне суспільство, інформаційне суспільство, культура, комунікативний простір, комунікація, економічна діяльність, толерантність, індивідуальна та соціальна комунікація

Анотація

У статті розглядається комунікативний вимір економічної діяльності у культурі індустріального суспільства, показуються особливості людини економічної як суб’єкта комунікативної діяльності у контексті загальнокультурних трансформацій Нового часу. Проаналізовано загальні умови формування комунікативного середовища економічної діяльності для початкових етапів становлення індустріального суспільства. Визначається їхня роль у виробленні принципів гуманізації комунікативних принципів ринкової економіки в умовах сучасних науково-технічних та соціокультурних викликів

 

Посилання

Бродель Ф. Матеріальна цивілізація, економіка і капіталізм, XV-XVIII ст. У 3-х т. Том 3. Час світу / Пер. з фр. Київ: Основи, 1998. 631 с.

Вебер М. Протестантська етика і дух капіталізму; пер. з нім. О. Погорілого. Київ: Основи, 1994. 261 с.

Гейлбронер Р., Туроу Л. Економіка для всіх. Львів: Просвіта, 1995. 215 с.

Дротянко Л. Г. Інформаційний простір і діалог культур в інтер’єрі ХХІ століття. Вісник Національного авіаційного університету. (Серія: «Філософія. Культурологія»). 2011. № 1 (13). С. 5-8. DОI: https://doi.org/10.18372/2412-2157.13.8312

Дротянко Л. Г. Цифровий вимір сучасного етапу цивілізаційного розвитку соціуму. Вісник Національного авіаційного університету. (Серія: «Філософія. Культурологія»). 2021. №1 (33). С. 16-21.

Загорський В. С. Концептуальні основи формування системи управління сталим розвитком еколого-економічних систем: монографія. Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2018. 336 с.

Захарчук Н. В. Проблема культури та міжкультурної комунікації у філософсько-соціологічному аспекті. Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». (Серія: «Філософія. Психологія. Педагогіка»). 2008. № 3 (24). С. 174–178.

Метеленко Н. Г. Складові концепції підприємництва та принципи сучасної ринкової системи. Інвестиції: практика та досвід. 2009. № 9 . С. 21-24.

Новаківський І. І., Висоцький А. Л. Еволюція зміни комунікаційного середовища підприємств в контексті сучасних концепцій розвитку економіки. Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Ліга-Прес, 2017. 172 с.

Олексенко Р. І. Філософія ринкових відносин: навчально-методичний посібник. Мелітополь: ФОП Однорог Т. В. 2019. 311 с.

Проблеми формування та реалізації конкурентної політики: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Ліга-Прес, 2017. 172 с.

Сідоркіна О. М., Скиба О. П., Пода Т. А. Соціальна природа комунікативних процесів. Філософські обрії. Полтава: [б. в.]. 2019. Вип. 42. С. 54-58. URL: https://dspace.pdau.edu.ua/ server/api/core/bitstreams/027f9005-0378-4219-bf92-e8bf5becfe5c/ content

Скиба І. П. Специфіка комунікативних процесів в умовах інформатизації суспільства. Вісник Національного авіаційного університету. (Серія «Філософія. Культурологія»). 2024. № 1 (39). С. 69-74. DOI: https://doi.org/10.18372/2412-2157.39.18460

Соснін О. В., Михненко А. М., Литвинова Л. В. Комунікативна парадигма суспільного розвитку. Навч. посіб. Київ: НАДУ. 2011. 220 с.

Downloads

Опубліковано

2025-01-08