ДОМІНАНТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ УМІНЬ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2412-2157.1.15467Анотація
У статті актуалізується потреба цілісно-інтеграційного підходу до навчального процесу під час підготовки спеціаліста у вищій школі, обґрунтовується один із дієвих шляхів вирішення цього завдання - формування системи культурологічних умінь через упровадження інтеграційних культурологічних модулів.
Посилання
Лосев А. Ф. Философия. Мифология. Культура. - М.: Политиздат. 1991. - 525 с.
Гинецинский В. И. Знание как категория педагогики: Опыт педагогической когитологии. - Л.: Изд-во Ленингр. ун-та 1989- 244 с.
Усова А. В. Бобров А. Л. Формирование у учащихся учебных умений. - М.: Знание, 1987. -110 с.
Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. - М.: Просвещение, 1975.-160 с.
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы. - М.: Смысл, 1999.-425 с.