МЕЖІ ПРИВАТНОГО ТА ПУБЛІЧНОГО В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • К. С. Гончаренко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.31.14826

Ключові слова:

приватне, публічне, «обсценність», фальсифікація

Анотація

Визначення меж приватного та публічного в сучасному інформаційному просторі є досить нелегкою справою, якщо не сказати неможливою. Насамперед, це пов’язано з тим, що ми живемо в суспільстві «фальсифікованого» суспільного та особистого. А тому спроба розмежування приватного та публічного – це, перш за все, унаочнення і викриття симулятивної природи соціального, а, відповідно, і механізмів, які декларують подібну ситуацію. Інформаційний простір породжує, а згодом і сприяє виведенню на перший план, механізм «злиття», що дозволяє йому сформувати нову сцену, на якій розгортається нова соціальні дійсність безкінечної гри, «спектаклю». В даній статті ми спробуємо розглянути приватне та публічне крізь призму бодрійярівського поняття «обсценного», а відповідно, ґрунтуючись на цьому, з’ясуємо, що відбувається з цими сферами в умовах тотальної інформатизації.

Біографія автора

К. С. Гончаренко, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

доцент кафедри філософії

Посилання

Baudrillard J. Ecstasy of Communication The Anti-Aesthetic / J. Baudrillard // Essayson Postmodern Culture Ed. H. Foster. – Port Townsend: Bay Press, 1983. – P. 126-133.

Baudrillard J. Les stratégies fatales Coll. «Figures» / J. Baudrillard. – Paris: Grasset, 1983. – 277 p.

Гончаренко К. С. Обсценність «l'obscenite» як викриття банальності «labanalite» (Ж. Бодрійяр) / К. С. Гончаренко // Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2018», 26-27 квіт. 2018 р.: [матеріали доповідей та виступів]. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2018. – Ч. 1. – С. 13-15.

Дебор Ги. Общество спектакля / Ги. Дебор. – М.: Наука, 1999. – 154 с.

Сеннет Р. Падение публичного человека / Р. Сеннет. – М.: Логос, 2002. – 424 с.

Downloads

Опубліковано

2020-06-30

Номер

Розділ

Філософія