ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • M. Гальченко Інститут обдарованої дитини НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.27.13055

Ключові слова:

мислення, освіта, творчість, знання, навчання, розум, культурне середовище.

Анотація

В статті досліджується проблема формування мислення як способу творення особистості, відповідної соціокультурним запитам сучасного світу. Доводиться необхідність включення практик інтелектуальної діяльності і мислення в навчально-педагогічний процес, що дозволяє активізувати формування світогляду і системи цінностей. Виявлені параметри змісту продуктивного мислення як умови креативної діяльності.

Біографія автора

M. Гальченко, Інститут обдарованої дитини НАПН України

кандидат філософських наук, директор Інституту
обдарованої дитини НАПН

Опубліковано

2018-06-01

Номер

Розділ

Філософія