Особливості взаємодії мас-медіа і держави в інформаційному суспільстві

Автор(и)

  • Л. І. Ороховська Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.24.12539

Ключові слова:

громадянське суспільство, держава, інформаційне суспільство, мас-медіа, масова комунікація

Анотація

У статті здійснюється філософський аналіз впливу держави на мас-медіа та впливу мас-медіа, які пред-ставляють організації громадянського суспільства, на владу в інформаційну добу.

Біографія автора

Л. І. Ороховська, Національний авіаційний університет

доцент кафедри філософії

Посилання

Лиллекер Д. Политическая коммуникация. Ключевые концепты / Д. Лиллекер ; пер с англ. С. И. Остнек. – Х. : Изд-во «Гуманитарный Центр», 2010. – 300 с.

Хабермас Ю. Техника и наука как «идеология» / Юрген Хабермас ; пер. с нем. М. Л. Хорькова. – М. : Праксис, 2007. – 208 с.

Панарин И. Н. Технология информационной войны / И. Н. Панарин. – М. : «КСП+», 2003. – 320 с.

Эко У. Полный назад! «Горячие войны» и популизм в СМИ / Умберто Эко ; пер. с итал. Е. Костюкович. – М. : Эксмо, 2007. – 592 с.

Тоффлер Э. Метаморфозы власти / Э. Тоффлер ; пер с англ. – М. : ООО «Издательство АСТ», – 2003. – 669 с.

Urry J. Sociology Beyond Societies: Mobilities for the Twenty-first Century / John Urry. – L., N. Y. : Routledge, 2000. – 255 р.

Луман Н. Общество общества. Часть IV. Дифференциация / Никлас Луман ; пер. с нем. Б. Скуратов. – М. : Логос, 2006. – 320 с.

Хабермас Ю. Ах, Европа. Небольшие политические сочинения, ХІ / Юрген Хабермас ; пер с нем. Б. М. Скуратова. – М. : Издательство «Весь мир», 2012. – 160 с.

Опубліковано

2016-12-01

Номер

Розділ

Філософія