ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ РЕФОРМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Н. М. Сухова Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.21.10726

Ключові слова:

освіта, освітнє поле, тенденції освіти, інноваційність, інтернаціоналізація, диверсифікація

Анотація

У статті розглядаються основні тенденції освіти ХХІ століття і перспективи реформування вітчизняної освіти.

Посилання

Жуков А.Д., Канаев Н.М. Рождённая сотрудничать: к 50-летию ЮНЕСКО //Образование и наука на пороге третьего тысячелетия. – Новосибирск, 1995. – С. 8 – 13.

Купцов О.В. Непрерывное образование и его структура. //Высшая школа в Европе. Том XVI. NI, 1991. – С. 29-30.

Перспективи: питання освіти. – Париж: ЮНЕСКО, 1991. – №2. – С. 21-117.

Саламатов В.О. Когнітивне дослідження уявлень управлінського персоналу щодо наслідків реалізації національних інтересів України. /Суспільна політика та стратегічний менеджмент. №1 – 2009. – С.78-87.

Опубліковано

2016-09-07

Номер

Розділ

Культурологія