РЕКЛАМА В КОНТЕКСТІ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ СОЦІУМУ

Автор(и)

  • Л. А. Ороховська Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.21.10673

Ключові слова:

медіакультура, мас-медіа, реклама, маніпуляція свідомістю

Анотація

У статті здійснюється аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму.

Посилання

Киреев О. Поваренная книга медиа-активиста / Олег Киреев. – Екатеринбург : Ультра. Культура, 2006. – 296 с.

Винер Н. Кибернетика, или управление и связь в животном и машине // Информационное общество. – М. : АСТ, 2004. – С. 45-220.

Чумаков А. Н. Глобализация. Контуры целостного мира: монография / А. Н. Чумаков. – М. : ТК Велби, Изд-во Проспект, 2005. – 432 с.

Огилви Д. Огилви о рекламе / Огилви Дэвид; [пер с англ. А. Гостева и Т. Новиковой]. – М. : Эксмо, 2011. – 232 с.

Этциони А. Новое золотое правило. Сообщество и нравственность в демократическом обществе // Новая постиндустриальная волна на Западе. Антология / Под ред. В. Л. Иноземцева. – М. : Academia, 1999. – С. 309-336.

Полякова Н. ХХ век в социологических теориях общества / Н. Полякова. – М. : Изд-во «Логос», 2004. – 384 с.

Никифоров А. Л. Структура и смысл жизненного мира человека / А. Л. Никифоров. – М. : Альма-М, 2012. – 280 с.

Панарин А. С. Православная цивилизация в глобальном мире / А. С. Панарин. – М. : Алгоритм, 2002. – 496 с.

Хоркхаймер М., Адорно Т. Диалектика просвещения. Философские фрагменты / Макс Хоркхаймер, Теодор Адорно; Пер с нем. М. Кузнецова. – М.-СПб. : «Медиум», «Ювента», 1997. – 311 с.

Бодрийяр Ж. Система вещей [Текст] / Ж. Бодрийяр; пер.с

фр. и сопровод. ст. С. Зенкин. – М. : Рудомино, 1999. – 222 с.

Ваттимо Дж. Прозрачное общество / Дж. Ваттимо; Пер с ит. Д. Новикова. – М. : Издательство «Логос», 2002. – 128 с.

Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структура / Бодрийяр Жан; пер. с фр., послесл. и примеч. Е. А. Самарской. – М. : Республика; Культурная революция, 2006. – 296 с.

Кириллова Н. Б. Медиалогия как синтез наук. – М.: Академический Проект, 2013. – 368 с. – (Концепции).

Иваненко Е. А., Корецкая М. А., Савенкова Е. В. Созвездие Горгоны (эссе об эффектах медиа). – СПб.: Алетейя, 2012. – 328 с.

Запесоцкий Ю. A. Современная реклама как институт социально-культурной динамики» // Вопросы философии. – 2013. – № 3. – С. 33-38.

Дери М. Скорость убегания: Киберкультура на рубеже веков / Марк Дери; [пер. с англ. Т. Парфеновой]. – Екатеринбург : Ультра. Культура; М. : АСТ МОСКВА, 2008. – 478, [2] с. – (Philosophy).

Ільїн В. В. Фінансова цивілізація / В. В. Ільїн. – К. : Книга, 2007. – 528 с.

Опубліковано

2016-09-05

Номер

Розділ

Філософія