СПОЖИВАЦТВО: ВІД ЕТИЧНОГОДО ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ

Автор(и)

  • Р. А. Черноног Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2412-2157.19.10316

Ключові слова:

споживацтво, етичне і естетичне світосприйняття, споживання, «ринкова особистість», конс’юмеризм

Анотація

Досліджується духовний потенціал споживацтва як домінуючої стратегії сучасного світосприйняття.

Посилання

Бауман З. Индивидуализированное общество. - http://socioline.ru/category/avtor-redaktor/bauman.

Дебор Г.Общество спектакля. – http://pochit.ru/pravo/78019/index.html.

Кьеркегор С. Наслаждение и долг// С. Кьеркегор Наслаждение и долг.- Ростов-на-Дону, 1998.- С. 34-200.

Маркузе Г. Одномерный человек. Исследование идеологии РазвитиеИндустриального Общества.- М.: REFLbook, 1994.- 368 с.

Фромм Э. Человек для себя. Исследованиепсихологических проблем этики/ Пер. с англ. и послесл. Л. А. Чернышевой.- Мн.: Коллегиум, 1992.- 253 с.

Опубліковано

2016-03-16

Номер

Розділ

Культурологія